Skip to main content
Antwoord

Hoe kan ik XS4ALL agenda synchroniseren met outlook.com?

• November 6, 2025
  • 7 reacties
  • 44 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

hoe kan ik de xs4all agenda in office.outlook365 syncroniseren met outlook.com

Beste antwoord door Maja van KPN

Mocht het tot nu toe niet gelukt zijn ​@JanvM47, dan is het wellicht een goed idee om deze kwestie voor te leggen aan Microsoft. Office 365 en de Outlook app zijn beide producten van Microsoft, dus ze kunnen je er daar hopelijk verder mee helpen! 

7 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 11, 2025

Welkom op de community ​@JanvM47!
We hebben een artikel geschreven over het gebruiken van je agenda (en contacten) op verschillende apparaten, en ik hoop dat je daar wat verder mee komt:  KPN Webmail: Agenda en Contacten gebruiken op jouw apparaat | KPN Community 
Mocht dat niet zo zijn, zou je dan iets uitgebreider uit willen leggen welke stappen je al hebt genomen, en waardoor het niet lukt om het zo in te stellen als jij graag zou willen? 🙂

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 11, 2025

ik heb het niet over webmail maar over office outlook

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • November 12, 2025

Dag Jan,

Misschien begrijp ik jouw vraag niet goed, maar ik zal een poging wagen.

Je kan de XS4ALL Agenda(zichtbaar in de online webmail omgeving) synchroniseren met Outlook Classic (onderdeel van Office 365) via een plugin die hiervoor is geschreven: Outlook CalDav Synchronizer.

https://caldavsynchronizer.org/

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 12, 2025

Nogmaals OP mijn pc heb ik Office365  Outlook (A) , op mijn Android telefoon de ms Outlook app. (B) 

Hoe synchroniseer ik de agenda van  A met B

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • November 12, 2025

Dat gaat denk ik niet lukken als je de XS4ALL agenda gebruikt zonder extra omwegen.

Microsoft is berucht om het niet ondersteunen van CalDAV.

Wat wel kan is beide apparaten instellen met hetzelfde Microsoft e-mailadres zoals hotmail.com, live.nl enz.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 12, 2025

a klopt dat heb ik al gedaan en dat werkt ook. Mar nu mn xs4all agenda nog….

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 21, 2025

Mocht het tot nu toe niet gelukt zijn ​@JanvM47, dan is het wellicht een goed idee om deze kwestie voor te leggen aan Microsoft. Office 365 en de Outlook app zijn beide producten van Microsoft, dus ze kunnen je er daar hopelijk verder mee helpen!Â