Skip to main content

Ik heb in de map inbox een aantal submappen aangemaakt. Via webmail probeer ik in de hele inbox te zoeken (dus ook in de submappen), maar hij zoekt alleen in de hoofdmap.

 

Volgens de documentatie moet ik kiezen voor zoeken "in alle mappen”, maar deze optie kan ik niet terugvinden.

 

Hoe kan ik dus zoeken in een map, inclusief alle onderliggende mappen?

Hallo @Lex Flex 

 

Ik zie dat ook in de help staan maar die optie ontbreekt i.d.d. bij de zoekfunctie, ook meerdere mappen selecteren kan niet.
Waarschijnlijk is het een functie die er ooit heeft ingezeten maar later is verwijderd en daarbij zijn ze vergeten om de help functie aan te passen.

Het lijkt mij dat de enige manier om in alle mappen te kunnen zoeken is een mailprogramma zoals Thunderbird of Outlook te gebruiken en je email account via IMAP in te stellen ,met de eerder genoemde mailprogramma’s kan je wel zoeken in alle mappen.


Hallo @GeSp 

Ik had ook de conclusie getrokken dat deze basisfucntionaliteit helaas ontbreekt. Ik snap dat ik andere tools kan gebruiken, maar soms wil ik op mijn werklaptop iets prive opzoeken (er belde een leverancier en ik moest snel een mail erbij zoeken).

 

Bedankt voor het antwoord.


de zoekfunctie in Webmail is abominabel slecht..
Als ik écht moet zoeken start ik Outlook op. Veel meer hits en veel eenvoudiger met invullen.

mijn conclusie: webmail is prima om mail in de inbox te lezen, bij complexere akties start ik Outlook op.🤔