Skip to main content

Onlangs heb ik een belangrijk mailbericht gemist dat was verzonden naar een oud kickmail adres van mij. De afzender heeft geen foutbericht (mailerdeamon) ontvangen. Ik wil dat mijn kickmail wordt geschrapt en een eventuele gebruiker een foutmelding krijgt.

Hallo @Verbaasd ,

Kickmail was voorheen een van de ruim 70 maildomeinen van Telfort, die zijn allemaal meegekomen naar KPN. Als het abonnement waar deze e-mailadressen bij horen gekoppeld is aan MijnKPN kan je het e-mailadres daar verwijderen. Als dit @kickmail.nl adres een alias is, kun je het ook verwijderen uit jouw e-mailaccount. 


@Verbaasd 

Dan moet je dat kickmail emailadres verwijderen in “MijnKPN". Is dat niet zichtbaar in “Mijn KPN" dan kan dit nog aan een ander ouder abonnement hangen. Dan moet je met de KPN klantenservice (tel. 0800 - 0402 ) bellen om het emailadres/-abonnement te laten verwijderen. Je kunt ook dat kickmail adres laten verplaatsen naar jouw huidige emailaccount (als een alias).


Hallo @Verbaasd, welkom hier op de KPN community. Ik zie dat de community jou inmiddels al van advies heeft voorzien. Kom je er zo uit? 


Reageer