Skip to main content

Ik wil graag weten hoe je de lijst met verzamelde adressen kunt vinden en kunt aanpassen. Ik stuur iemand een mail en dan laat ie steeds een oud mailadres zien. Een nieuw mailadres heb ik aangemaakt in Contacten. Maar hoe verwijder je dan een oud mailadres dat niet in Contacten staat? 

Hallo @Jet55 

 

Als je webmail gebruikt dan kan je naar Contacten gaan en dan zie je daar het adresboek Verzamelde adressen, daar kan je de oude e-mailadressen verwijderen:

 

In outlook zie je een lijst met adressen zodra je de 1ste letter typt, via het kruisje achter zo'n e-mailadres kan je die uit de lijst verwijderen:

 


Bedankt! Ga ik morgenvroeg gelijk doen. Groeten.


@Jet55 

Je moet dan dat oude emailadres verwijderen uit de lijst met contacten. Of in jouw emailprogramma of in de KPN webmail.

Denk eraan: Als je email verstuurt m.b.v. KPN webmail wordt een emailadres opgenomen in de lijst met contacten in de KPN webmail en niet in de lijst met contacten in jouw emailprogramma.

In de KPN webmail moet op het symbooltje klikken in de rode rechthoek (zie plaatje hieronder):

 


Bedankt, ik dacht altijd dat contacten die ik zelf aanmaak samengevoegd werden met de  verzamelde adressenlijst. Had er nooit aandacht aan besteed , behalve gisteravond. Ik vind het wel een verwarrende indeling van KPN.


@Jet55 

Ik moet zeggen dat ik ook de logica van de adressenlijst in de KPN webmail niet helemaal snap.


Bedankt allemaal. Met jullie hulp is het mij gelukt.🙋‍♀️


Reageer