Skip to main content

Ik heb sinds kort een nieuwe computer maar bij alles wat ik poog om Office erop te krijgen moet ik mijn emailadres opgeven. Echter als ik dit doe komt het systeem terug met de melding: “Je kunt geen e-mailadres voor werk of school toevoegen als een alias aan een persoonlijk Microsoft-account. Probeer een ander e-mailadres.”
Ik begrijp hier helemaal niets van. Elke hulp is welkom.

Hoi @Olaf52 ,

Die hulp kunnen we je hier wel bieden!

Het makkelijkste is om het als volgt aan te pakken:

1/ Je gaat naar de Office website(klik) en meld je daar aan met het juiste email adres.

2/ Je klikt op '’Apps installeren'’ :

3/ Daarna klik je op '’Microsoft 365-Apps'’:

4/Vervolgens word het bestand gedownload en volg je de stappen:

5/ Je voert het bestand uit en vervolgens word office geinstalleerd.

6/ Open Word en vul nu het email adres in waar het office abonnement op staat.

 

Of staat je laptop misschien op een domein ingesteld?

 

Lukt het zo?🙂

Zo niet, laat maar weten!😊

 

 


Een dikke duim voor kpn.  Een klant zo goed helpen met een microsoft probleem. Jammer dat microsoft zelf  niets asn een goede telefonische klantenservice doet.


Hoi @kevster ,

Ik werk niet bij KPN hoor, maar dit forum is wel redelijk open en dit soort vragen worden gewoon door KPN geaccepteerd en niet verwijderd.En een moderator zal misschien ook wel hulp bieden.

Microsoft heeft niet echt een slechte klantenservice, maar veel outsourcing in vermoedelijk India, de teksten kloppen vaak tekstueel niet helemaal.

 


Microsoft heeft niet echt een slechte klantenservice, maar veel outsourcing in vermoedelijk India, de teksten kloppen vaak tekstueel niet helemaal.

Weinig ervaring mee maar de service die ik ooit nodig had was uitstekend! Op een zondag gemaild voor iets, binnen nog geen 30 minuten een antwoord en toen samen naar de oplossing gekeken. Zelfde dag nog opgelost. Volgens mij inderdaad ge-outsourced naar service-bedrijven in India maar ik heb daar echt geen slechte ervaringen mee.

 

Verder had ik dit zelfde issue laatst ook, was wel even zoeken op welke plek ik het nou moest vinden. Heb Office365 For Business en dat werkt in wezen hetzelfde maar de download daadwerkelijk vinden was lastig 😂


Klopt inderdaad @NHendriks !Ik ben ook wel prima geholpen daar.Alleen een beetje rare teksten, maar dat maakt verder niet uit🙂

Verder had ik dit zelfde issue laatst ook, was wel even zoeken op welke plek ik het nou moest vinden. Heb Office365 For Business en dat werkt in wezen hetzelfde maar de download daadwerkelijk vinden was lastig 😂

Precies!

Mijn voorbeeld was ook van mijn Office For Business licentie, maar voor consumenten werkt dit hetzelfde inderdaad.


@Olaf52 Welkom op het forum. Zoals je ziet helpen we elkaar op het forum 🙂 . Is het gelukt met de tips van Martijn?