@MB's1981
Ja, de KPN webmail werkt met IMAP maar het kan zijn dat Outlook bij jou met POP werkt.
Het is misschien (!!!) mogelijk om deze email terug te laten halen door de KPN klantenservice (tel. 0800 - 0402 ) want dat is in het verleden wel vaker gebeurd.
Direct ALLE wachtwoorden veranderen inclusief die voor het KPN ID en zorg ervoor dat alle wachtwoorden verschillend zjin. Log in bij de KPN webmail en kijk of daar iets veranderd is wat jij niet herkent / hebt gedaan. Een hacker hoeft niet per sé alle email te verwijderen, Deze hacker kan jouw ook pesten door alleen email van bijv. één afzender te laten verdwijnen.
Ik persoonlijk heb in mijn emailprogramma 2 accounts gemaakt. Ééntje die met IMAP werkt en ééntje die met POP werkt. Dit POP account laat een kopie van alle email op de (KPN) server staan. Op die manier heb ik een kopie van alles dat in “Postvak In” staat in mijn emailprogramma.
Hoi @MB's1981, welkom op onze community! Ik zie dat @WMG-N al aardig meedenkt. Kom je er een beetje uit zo?
Ik denk dat het altijd verstandig is regelmatig je wachtwoorden te wijzigen. Zo kom je er ook achter of je toch ergens een programma had dat de mails binnen haalde bijvoorbeeld. Die zou dan nu een foutmelding moeten geven.
Ja ik heb de wachtwoorden veranderd en nu afwachten of er nog specifieke berichten verdwijnen