Skip to main content

Omdat mijn mailbox bijna wordt opgeheven was ik mailtjes aan het opslaan die ik wilde bewaren. 

Er was 1 belangrijke map met mailtjes die écht niet weg mocht, deze probeerde ik te verplaatsen. Maar blijkbaar is die in de prullenbak gekomen. In elk geval, alles is kwijt. Onvindbaar. 

Hoe kan ik deze weer terugkrijgen? 

Hallo @Liesbth staan de mails nog in de prullenbak of heb je de prullenbak leeggegooid?

Gebruik je Windows Mail volgens het POP-protocil of via het IMAP-protocol?

In het 1e geval kun je de mail kwijt zijn, in het 2e geval kun je de mail terugvinden via de webmail.

 


Dankjewel voor je reactie! Ze zijn rechtstreeks naar een onbekende plek gegaan blijkbaar, in de prullenbak staat ook niks. 
Ik heb mail volgens pop, maar kan niet inloggen op mijn webmail. Accepteert mijn wachtwoord niet en ik moet koppelen met mn KPN-ID geeft tie aan. Maar dat is allemaal ingewikkeld, die is van mijn ex nml. 
 

Nog andere tips toevallig?


@Liesbth 

Het wachtwoord voor de webmail is hetzelfde als dat je gebruikt in jouw emailprogramma.


Hoi @Liesbth. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je een belangrijke map met e-mails kwijt bent. Is het inmiddels al gelukt om in te loggen op webmail? Ik ben erg benieuwd of het verloren mapje daar nog wel in staat. Helaas is er geen andere manier op het wachtwoord te herstellen.