Skip to main content

kan het email niet aan de praat  krijgen moet maar contact met windows opnemen  word er gezegt geef toch gewoon toe dat jullie club heb zitten  dat van niets weet  

 

Hallo @telfort gebruiker ,

Op deze website vindt je alle informatie : 

https://www.kpn.com/service/internet/e-mail.htm

 


kan het email niet aan de praat  krijgen moet maar contact met windows opnemen  word er gezegt geef toch gewoon toe dat jullie club heb zitten  dat van niets weet  

 

Waarom denk je dat? zou het kunnen zijn dat het probleem bij jezelf ligt? Bij mij werkt email prima.


@telfort gebruiker Wat is er precies aan de hand? Wat doe je? Wat gebeurt er? Wat zie je?


Hallo @telfort gebruiker ,

Op deze website vindt je alle informatie : 

https://www.kpn.com/service/internet/e-mail.htm

 

@telfort gebruiker 

Is het gelukt via deze instructie? 


Kijk dat je reageert is best aardig maar die link ken ik maar wat ik ook doe hij haalt geen mail en verzend ook niet heb een monteur aan te telefoon gehad  die mee kon kijken op mijn pc  maar volgens mij wist die zelf niet hoe en wat kreeg ik te horen dat ik maar contrac moest opnemen met Windows want  het lag aan de programma volgens hem . maar das raar want mijn kpn mail doet het wel daarop .maar mijn telfort mail niet dus het was gewoon een smoes om te zeggen dat hij het niet wist waardeloze persoon .heb nu Microsoft Office 2007 erop wat je handmatig in kunt stellen en die werkt wel .


@telfort gebruiker 

Is het niet tijd voor wat nieuws dan Office 2007 die al 15 jaar(!!!!) oud is? Grote kans dat dit de oorzaak is.

Microsoft:

Office 2007 wordt vanaf 10 oktober 2017 niet meer ondersteund, wat betekent dat Microsoft er geen technische ondersteuning of beveiligingsupdates meer voor biedt. 

Mijn advies: Stap over op een nieuw mailprogramma. Oude software WIL je NIET meer gebruiken.

 


Nee die werkt wel maar mail in Windows 10 niet 


Nee die werkt wel maar mail in Windows 10 niet 

Volg de stappen uit de link. Dan moet het wel lukken. En zo niet, vertel dan graag wat er niet lukt, wat je hebt gedaan, en wat er gebeurt.


Hij doet.het niet bedankt voor de reactie  maar.stop ermee ben er klaar mee 


@telfort gebruiker

Wat gebeurt er dan? Als je wat duidelijker bent dan kunnen we je helpen! Dat lukt niet als je vaag blijft!

Als je het opgelost wilt hebben, dan moet je toch echt specifieker zijn. Het ligt nu bij jou.