Skip to main content

Hall Beste mensen,

 

Ik heb op mijn KPN ID een emailadres aangemaakt met wachtwoord.

 

Wat moet ik nu nog doen om dit aangemaakte werkend te krijgen op mijn Macbook, Ipad en etc.

 

Hoor het graag.

Alvast bedankt.

 

Met vr. groet,

Michel 

 

 

Het simpelste is de KPN webmail te gebruiken @Mike Donders , zie onderstaande link:

https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp

Dit werkt altijd.

 


Hartelijk dank voor je bericht.

 

En daarna kan ik een account aanmaken in de mail van mijn MacBook / iPad?

 

Groet, Michel


Hartelijk dank voor je bericht.

 

En daarna kan ik een account aanmaken in de mail van mijn MacBook / iPad?

 

Groet, Michel

Dat kun je doen, maar je kunt ook gewoon de KPN-webmail blijven gebruiken, hoef je niks in te stellen @Mike Donders 

Hoe het aanmaken van mailaccounts bij Apple-produkten gaat weet ik niet, heb ik geen verstand van, misschien andere mede-forumleden die je kunnen en willen helpen.

Succes.

 


Hallo,

 

ik heb nu via KPNwebmail een e-mail adres aangemaakt.

 

Hoe kan ik dit e-mail adres toevoegen aan mijn e-mail in mijn MacBook / iPad? Nieuw account op de MacBook? En dan hetzelfde e-mailadres en wachtwoord gebruiken? Hoor het graag. Michel

 

Admin: topics samengevoegd


@Mike Donders 

Ik neem aan dat je een nieuw emailadres/-account aangemaakt hebt in “Mijn KPN” ?

Dan is het aan te raden dat je voor “MijnKPN” een ander wachtwoord kiest dan voor jouw emailaccounts (denk: veiligheid).

Email account instellen:

https://www.kpn.com/service/ugs/instellen-e-mail-laptop-pc


Hoi @Mike Donders, welkom op onze community! Ik zie dat er al mooi meegedacht wordt, kom je er een beetje uit?

Op onze website hebben we een aantal handleidingen staan hoe je het in kunt stellen op de Mail app. E-mail instellen voor Windows, Outlook of Apple maar zoals N.N. hierboven ook al noemt, je kunt ook gewoon je webmail gebruiken 😊


Ik zie net dat je twee topics had 😅 dus ik heb ze nog even samengevoegd. @WMG-N noemt de juiste pagina ook al.


Hallo,

 

Waar kan ik de faktuur inzien van mijn tv / internet abonnement? Kan wel de factuur inzien van mijn mobiele nummer.

Hoor het graag.

 

Mvgr. Michel 


@Mike Donders 

Daarvoor moet je in “Mijn KPN” kijken.


Reageer