Skip to main content
Beantwoord

Hoe krijg ik op alle apparaten mijn e-mail in dezelfde mappenstructuur?

• October 29, 2025
  • 29 reacties
  • 217 keer bekeken

Toon eerste bericht

29 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • October 30, 2025

ik ga dit overnemen en zo veranderen dan zie ik wel wat er gebeurd dat zal al veel veranden denk ik

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • October 30, 2025

IK zie wel dat ik 2 mappen heb met concepten en ook  2 supmappen heeft dat een reden moet ik die ook hebben

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • October 31, 2025

Ik kom er niet uit ik zie nu dat de mappen van mijn Samsung telefoon ook niet meer op mijn scherm staan ik ben alleen maar achteruit gegaan met alle instellingen wie gaat mij verder helpen nu???

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@edewaele! Wat fijn dat je al zoveel hulp hebt gehad. 💚 Jammer dat het nog niet gelukt is, dus ik wil je aanraden om een belafspraak met ons te maken. 

Mijn collega kan dan, met jouw toestemming, meekijken op je scherm en hopelijk is dan snel te achterhalen waar dit door komt en hoe dit op te lossen is. 

Laat je hier nog weten of het gelukt is en hoe het is gegaan? Ik hoor graag van je!

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 9, 2025

Sanne Ik heb een boek gekocht van outlook 2024 dat ga ik eens goed besnuffenen als ik er  dan nog niet uitkom zal ik mij hier weer melden misschien dat er daar wat instaat om te proberen op mijn laptop staat outlook 2024 en op mijn tabled staat   E-mail  zijn dus niet het zelfde