Skip to main content

Ik heb de domeinnaam macdanieltimmerwerken.nl, maar de persoon die dit voor mij geregeld heeft is helaas niet langer bereikbaar. Ik ben er inmiddels achter dat er via KPN Office365 aan vast zit, maar ik heb hier geen inloggegevens van.

Ik weet niet waar ik moet beginnen om toegang te krijgen?

Ik heb de domeinnaam macdanieltimmerwerken.nl, maar de persoon die dit voor mij geregeld heeft is helaas niet langer bereikbaar.

Dit klinkt heel raar. U krijgt hier ieder jaar toch een factuur over? Het bedrijf wat deze factuur stuurt kunt u toch bellen?

Edit:

De registrar is KPN zie ik nu. Ik denk dat u dan bij KPN zakelijk moet zijn. Heeft u een KPN EEN abonnement? 


Volgens mij is degene die dit geregeld heeft  via kpn een zakelijke klant  die  office 365 voor U geinstalleerd.

U kunt bellen met de kpn zakelijke  klantenservice 0800-0403


@Chris MacDaniel

Heb je alleen een KPN mobiel abonnement ? Is de KPN jouw emailprovider of heb je een andere emailprovider ? Als je een andere emailprovider hebt dan moet je daar jouw vragen aan richten.


Hoi @Chris MacDaniel, welkom op onze community! Ik zie dat er al goed meegedacht wordt. Kom je er een beetje uit?

Vanuit KPN (voor particuliere klanten) kan ik hier inhoudelijk ook niet echt aan bijdragen.


Reageer