Skip to main content

wil graag mijn email van de oude telfort account veilig stellen maar krijg geen toegang meer tot de telfort email

@George Brad 

Waar gaat het fout ? Welke foutmelding krijg je ?

Heb je wel toegang tot jouw emails als via de KPN webmail inlogt ? Zo ja, dan zijn wachtwoord en gebruikersnaam goed.

Hoeveel tekens heeft jouw Telfort wachtwoord ? 8 of 9 tekens ? Bij de KPN moet het wachtwoord minstens 10 tekens lang zijn.


Hallo Willy22,

 

Bedankt voor je reactie.

We hadden altijd twee accounts op de Telfort mailserver. Die van mij, daar kom ik nog in maar die van mijn vrouw geeft aan dat de gebruikersnaam en of WW fout zijn. De gebruikersnaam is goed dat kan ik zien in vroegere emails. Ww zou ook goed moeten zijn. Mijn vrouw typt deze iedere keer in. Ww herstellen lukt ook niet. Volgens de KPN medewerker die ik aan de lijn had lag aan een storing die ze nu ervaren...moest morgen weer proberen.

 

Groet George

 


Update: blijkbaar was het toch een storing. vanmorgen weer in kunnen loggen en emails vooralsnog veilig gesteld.


Er was gisteren inderdaad een storing @George Brad maar die nu is weer opgelost.

Bron: https://www.kpn.com/service/storingen.htm


Hoi @George Brad, welkom bij ons op het forum. Er was inderdaad een storing, deze is inmiddels opgelost. Is het inloggen daarna weer gelukt, of nog niet? 

Zo niet ben ik benieuwd wat er precies gebeurt als je probeert in te loggen in de Webmail zoals Willy eerder noemde, kan je dat proberen?