Skip to main content

Kpn

 

Mijn vader heeft 2 email accts bij de KPN, echter inloggen op Freeler lukt niet meer

Hoe kunnen we weer inloggen?

 

Groeten

 

Piet Cammel

Hoi @freeler webmail, welkom bij ons op het forum en fijn dat je jouw vader hiermee helpt. We denken met je mee, zou je daarvoor meer kunnen vertellen wat er precies aan de hand is? Je zegt dat inloggen niet meer lukt, waar proberen jullie precies in te loggen? Is dat in Webmail, is dat in een mailprogramma?

En wat lukt er precies niet, krijgen jullie bijvoorbeeld een foutmelding?


Hi jasper

 

Via de KPn Webmail willen wij  inloggen op zn freeler acct, via de link freeler email instellingen beheren.

echter via de link passwoord vergeten komen we in een scherm Deze site is niet bereikbaar

 

Hoe kunnen we zijn passwoord herstellen om toegang te krijgen tot zijn freeler mail

 

 


Ik zie inderdaad dat die link het niet doet, ik geef dat meteen door zodat die link aangepast kan worden. Die zal worden aangepast naar deze link.

Lukt het daar om in te loggen en het wachtwoord te wijzigen?


jasper,

 

die link doet het inderdaad echter als ik een nieuw wachtwoord  aanvraag gaat dit naar zijn freeler email waar ik niet bij kan……een catch 22…

Kan de kpn helpdesk een tijdelijk wachtwoord maken?

 

 

 


Ah, ja dan kom je in en cirkeltje terecht waar je niet zomaar uitkomt! De helpdesk kan een tijdelijk wachtwoord aanmaken inderdaad, ik kan dat eventueel ook mocht het via die weg niet lukken. In dat geval heb ik wel wat gegevens nodig, die kan je op je forumprofiel invullen in de vakjes waar 'Privé’ bij staat: postcode, huisnummer, naam van de contractant, het bewuste e-mailadres en de laatste 4 cijfers van de IBAN.


jasper

 

Ik zal eea invullen op het forumprofiel


Dank je voor de gegevens @freeler webmail, ik heb daarmee een tijdelijk wachtwoord ingesteld. Ik stuur je deze via een privébericht toe. 


Hi jasper

 

bedankt voor het tijdelijke wachtwoord,


Graag gedaan @freeler webmail, is het daarmee gelukt om weer in te loggen en het wachtwoord te wijzigen?


jasper,

 

Alles is weer bereikbaar

 

nogmaals bedankt


Helemaal goed, daar ben ik ook blij om. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden.