Skip to main content

In het weekend een vraag ingestuurd via ‘prive bericht’ op KPN Webcare (Forum → Inbox → Gesprek met KPN Webcare). Betreft verplaatsen van een e-mail alias van een planet account naar een kpnmail account.

Help even mijn verwachtingen te managen wanneer ik actie/reactie kan verwachten.

Daar krijgt u waarschijnlijk geen reactie op. Op dit forum worden klanten geholpen via openbare topics. Privéberichten kunnen helpen om privéinformatie uit te wisselen. Maar daar word dan door de KPN medewerker vanuit het topic naar verwezen. Als u zomaar vanuit het niets een privébericht stuurt is de kans groot dat u nooit reactie krijgt.

En het forum account "KPN Webcare" …

https://forum.kpn.com/members/kpn-webcare-293422

... is volgens mij een levenloos account. Er zit geen persoon achter die eventuele berichten überhaupt leest.


Hallo @Huub van Baal 

Daar zal je geen reactie op krijgen. Op ongevraagde privéberichten wordt meestal niet gereageerd en zeker niet bij het account KPN Webcare.

Binnen enkele dagen zal een KPN moderator in dit topic reageren. De topics worden op volgorde van binnenkomst opgepakt.

Zet alvast je gegevens in het forumprofiel met het e-mailadres en de accounts in het veld “Persoonlijke opmerkingen”.


Hoi @Huub van Baal, goed dat je deze vraag hier stelt. Wat Ruud en Nick zeggen klopt helemaal, dat account wordt daarvoor niet gebruikt en als je zou wachten op een reactie op een privébericht krijg je geen reactie. 

Je kunt je vraag hieronder in een reactie stellen, ik weet nu alleen dat het over het verplaatsen van e-mailadressen gaat. Zet daar geen e-mailadressen bij, in verband met privacy. Die kan je op je forumprofiel invullen bij 'Persoonlijke opmerkingen’ zoals Ruud al noemt, daar zijn ze alleen voor jou en ons moderators te zien. 


Dank voor jullie reacties! Toch maar gebeld met KPN Klantenservice. De verhuizing van email aliassen is inmiddels gedaan!


Ah kijk aan, helemaal goed @Huub van Baal. Fijn dat het gelukt is!

Mochten wij via het forum toch nog iets voor je kunnen betekenen kan je daar altijd een topic voor starten 🙂