Skip to main content
Beantwoord

Hoe maak ik een groep contactpersonen in Outlook?

• January 14, 2026
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

Joop1944
Topper

Hoe maak ik een groep contactpersonen in KPN outlook?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Joop1944, goed dat je deze vraag hier stelt en fijn om te zien dat je op gang bent geholpen. 

Noordzee legt het hieronder goed uit. Een kleine toevoeging hierop mocht het om het programma Outlook gaan: op deze pagina legt Microsoft uit hoe je dit doet. Een groep contactpersonen maken in Outlook - Microsoft Ondersteuning. Het kan zijn dat jouw Outlook er iets anders uitziet, dat komt door de verschillende versies van het programma. 

Hallo ​@Joop1944 ,

Waarschijnlijk gaat jouw vraag over KPN Webmail. In dit topic staat een instructie voor het toevoegen van jouw contacten:

Laat het ons weten of het zo lukt. 

3 reacties

JanD
Superuser
  • January 14, 2026

Wat is KPN outlook ​@Joop1944 ?

Ik ken alleen Outlook van Microsoft of de KPN Webmail.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 14, 2026

Hallo ​@Joop1944 ,

Waarschijnlijk gaat jouw vraag over KPN Webmail. In dit topic staat een instructie voor het toevoegen van jouw contacten:

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 17, 2026

Hi ​@Joop1944, goed dat je deze vraag hier stelt en fijn om te zien dat je op gang bent geholpen. 

Noordzee legt het hieronder goed uit. Een kleine toevoeging hierop mocht het om het programma Outlook gaan: op deze pagina legt Microsoft uit hoe je dit doet. Een groep contactpersonen maken in Outlook - Microsoft Ondersteuning. Het kan zijn dat jouw Outlook er iets anders uitziet, dat komt door de verschillende versies van het programma. 

Hallo ​@Joop1944 ,

Laat het ons weten of het zo lukt.Â