Skip to main content

Hallo,

Ik ben een nieuwe klant en wil graag ook nieuwe (kpn) accounts aanmaken. Ik krijg steeds een melding dat dit mogelijk is binnen 3 dagen. Wat raar? 

Ook wil ik mijn pc beveiligen met kpn veilig. Ook hier kan ik nog niet bij. Waarschijnlijk duurt dit ook enkele dagen. Iemand ervaring hiermee?

Bij voorbaat dank voor jullie reactie(s)

Heeft u al een MijnKPN account aangemaakt? 


Hoi Nick, 

Bedankt voor je reactie. Ik heb een account aangemaakt. 

 


Ik vermoed dat ik geduld moet hebben tot begin volgende week. Dat kpn me dan de moge,ijkheid bied om zowel account te maken voor email als kpn veilig op5 apparaten te installeren.


Hoi Nick, 

Bedankt voor je reactie. Ik heb een account aangemaakt. 

En vervolgens uw thuis abonnement koppelen? Dat lukt niet?


@WvN 

Je moet eerst een KPN ID aanmaken (je kunt daar een willekeurig emailadres gebruiken).

Dan emailadres koppelen: MijnKPN > Producten > Product koppelen > ………

Dan een Emailaccount (+ emailalissen) aanmaken: MijnKPN > Producten > <jouw adres> > informatie en instellingen > ……….

Aanrader: zorg ervoor dat het wachtwoord voor het KPN ID anders is dan het wachtwoord van jouw emailaccount(s).


HI @WvN, welkom op ons forum. 

Veel goede tips van de leden hier. Nog even van belang: is je abonnement bij ons al actief? Met andere woorden, kun je al gebruik maken van internet en eventueel televisie via KPN? 


Hallo Alex,

Ik heb vanaf vrijdag 5 mei internet, tv en vast bellen van kpn. Ik kan nog steeds geen nieuwe emailaccounts aanmaken en ook kpn veilig niet installeren. Ik krijg melding dat dit uiterlijk 3 dagen duurt voor hetgeactiveerd is. En niemand die mij kan helpen als ik 0800-0402 bel. Mogelijk dat morgen (3 dagen verlopen) alles wel werkt. Anders maarweer bellen.

Wel een teleurstelling hoor. 


Hallo Alex,

Ik heb vanaf vrijdag 5 mei internet, tv en vast bellen van kpn. Ik kan nog steeds geen nieuwe emailaccounts aanmaken en ook kpn veilig niet installeren. Ik krijg melding dat dit uiterlijk 3 dagen duurt voor hetgeactiveerd is. En niemand die mij kan helpen als ik 0800-0402 bel. Mogelijk dat morgen (3 dagen verlopen) alles wel werkt. Anders maarweer bellen.

Wel een teleurstelling hoor. 

Zou je hier een screenshot willen plaatsen van wat je ziet als je dat probeert te doen? Dan kan ik een beter beeld krijgen van wat er aan de hand is. 


Ik begin te vrezen dat hier “3 werkdagen” wordt bedoeld ………….


Ik begin te vrezen dat hier “3 werkdagen” wordt bedoeld ………….

Ik vrees een beetje dat de verbinding nog niet actief is, maar we wachten een reactie af. 


@Alex_P 

Er was iemand in het verleden die ook hier op het forum klaagde dat er al 3 dagen voorbij waren en dat hij/zij nog niet van zijn nieuwe KPN abonnement gebruik kon maken. Maar dat was rond Kerstmis en dan zijn waarschijnlijk alleen een extreem klein aantal mensen van de KPN aan het werk. Dit geval doet mij daar aan denken. Vandaar mijn bovenstaande reactie.

Suggestie:  Indien dit het geval is (3 werkdagen), pas dan de tekst aan waarin deze woorden “3 dagen” voorkomen.


Dank voor jullie reacties. Ik wacht vandaag maar weer af. Dan zijnde 3 werkdagen voorbij en misschien dat het dan morgen wel lukt. Anders voorde zoveelste keer 0800-0402 bellen. 

Heel veel goede ervaring heb ik daar nog niet mee helaas. Het is te vroeg om te concluderen dat mijn overstap misschien niet de juiste is geweest. Maar af en toe bekruipt mij dit gevoel wel.

Groeten van een afwachtende nieuwe klant.


We helpen je hier ook graag, je slaat alleen wel mijn vraag over: 

Zou je hier een screenshot willen plaatsen van wat je ziet als je dat probeert te doen? Dan kan ik een beter beeld krijgen van wat er aan de hand is. 

Dan heb ik een beter beeld. 


Heeft u nu wel uw thuisabonnement al weten te koppelen? Als dat niet lukt, als u daar een foutmelding bij krijgt, maak daar dan een schermafdruk van en plaats hem hier op het forum.


 


Hier boven zie je de melding die ik krijg als ik nieuwe email account wil aanmaken.

Ook als ik kpn veilig wil installeren krijg ik deze melding.

Ik weet het niet meer.


Heeft u uw thuisabonnement al gekoppeld aan MijnKPN? Zo te zien nog niet. Dat moet u eerst doen. Daarvoor gaat u naar de homepage van KPN …

https://www.kpn.com/

... en klikt u rechtsboven op het icoontje tussen het winkelwagentje en het vergrootglas. Daar logt u in en dan kunt u het thuisabonnement koppelen. 


Ik had vanochtend toevallig dezelfde vraag over mail aanmaken, ook mij lukt het niet. Die laatste suggestie werkt bij mij niet (“thuisabonnement al gekoppeld aan MijnKPN?”). Als ik daar inlog op mijn gmailadres krijg ik de melding ‘Deze gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet bekend.’


Hallo @WvN ,

Er was deze week een storing. Inmiddels is de storing voorbij. Diverse andere klanten is het vandaag gelukt. 

 

Kortom : Probeer het vandaag nog even keertje.


Ja klopt, het is vanochtend gelukt. 😁


Ja klopt, het is vanochtend gelukt. 😁

Fijn om te lezen, je weet ons anders hier te vinden in de toekomst. 🙂