Skip to main content

Ik had (en heb nog) Telfort e-mail adressen. Ik wil bij een van die adressen een alias te creëren. maar wat ik ook probeer, het lijkt onmogelijk (gemaakt door de overgang van Telfort naar KPN). Wilt u mij de weg wijzen naar mijn gewenste alias? Toen Telfort nog Telfort was kon dat gewoon. Maar 1) is dat nog mogelijk?  2) Als dat niet meer mogelijk is, hoe kan ik dan een heel nieuw e-mailadres creëren?
Dat laatste heb ik in den treure geprobeerd, maar het loopt elke keer stuk met de mededeling: "er is iets misgegaan”. Hierdoor voel ik mij gefopt (door de overgang van Telfort naar KPN).

Als dit een ontmoedigings-stategie van KPN is, dan is men al bijna helemaal geslaagd door mij als 87-jarige klant te dwingen om hulp te roepen of om over te gaan naar een alternatief voor KPN.

Wilt u mij helpen alstublieft?

drs W.J.M. van Bavel  /  Den Bosch
 

Hallo @Wilhelmus1935 die foutmelding krijg ik ook als ik bij de email-instellingen probeer te komen, gewoon later nog eens proberen.

Als het goed is heeft u al wel een mailaccount bij KPN, daaronder kun je een alias van Telfort hangen op de volgende wijze:

geef in het betreffende veld het gewenste Telfort-alias volledig in, d.w.z. dus inclusief @telfort.nl

Als je alleen de naam ingeeft, bijvoorbeeld Jansen, maakt KPN er automatisch Jansen@kpnmail.nl van.

Als je de naam meteen volledig ingeeft, dus jansen@telfort.nl  wordt deze als alias toegevoegd aan je bestaande account, mits die naam al niet door iemand anders in gebruik is.

Succes.