Skip to main content
Antwoord

Hoe mail met [DKIM] toch in inbox ontvangen?

• May 13, 2025
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

Ik heb een docent wiens mails bij mij standaard in de spam belanden vanwege de toevoeging [DKIM] in de header. Elders op KPN.com vond ik uitleg hierover. In dat bericht stond ook ‘KPN zet bij een DKIM-fout de mail in de spam, maar met de [DKIM] tag in het onderwerp. Wij kunnen dit niet oplossen. Wel kan onze Abuse-afdeling advies geven om te zorgen dat de mails wel in de inbox landen.’

Ik zou deze mails graag in de inbox willen laten landen. Kan iemand mij dit advies geven hoe dit te doen?

Alvast bedankt,

Kim

Beste antwoord door Anonymous

Hallo ​@westerwk 

De docent zal dat moeten oplossen, als je een advies van de Abuse-afdeling wil over hoe dat is op te lossen dan kan je die afdeling mailen via abuse@kpn.com
Het handigst is dan om zo’n (door jou ontvangen) mail als bijlage mee te sturen zodat ze daar niet zelf naar moeten zoeken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Antwoord
  • May 13, 2025

Hallo ​@westerwk 

De docent zal dat moeten oplossen, als je een advies van de Abuse-afdeling wil over hoe dat is op te lossen dan kan je die afdeling mailen via abuse@kpn.com
Het handigst is dan om zo’n (door jou ontvangen) mail als bijlage mee te sturen zodat ze daar niet zelf naar moeten zoeken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 13, 2025

Oké, ik ga ze mailen, dank!

De docent had ik al een seintje gegeven, maar niet iedereen is even tech savvy om dit te kunnen fixen, dus voor nu vooral belangrijk dat ik de mails gewoon binnenkrijg wanneer ze binnenkomen.