Skip to main content

Ik kan mijn email in outlook niet ophalen (Microsoft 365 - Windows 10).

Wanneer ik mijn mail op de PC probeer te openen krijg ik een schermpje met het verzoek mijn wachtwoord voor outlook gegevensbestand in te vullen dat ik niet heb.

  • ik kan wel bij mij webmail en ook bij mijn mail via de telefoon.

Als u op webmail inlogt, ziet u dan alle mail? De volledige historie van maanden terug? Ook de mail die u zelf verzonden heeft de afgelopen maanden/jaren?


Ja, ik zie alle webmail.

 


Dan zou u het account in Outlook gewoon kunnen verwijderen en opnieuw toe kunnen voegen.


Dit durf ik eerlijk gezegd niet aan …

 

Het shermpje dat ik te zien krijgt vraag om een wachtwoord voor een oud email (adres/account) van

……. @hetnet.nl  dat ik nu niet meer gebruik, maar dat nog wel ergens aan gekoppeld is? 

KPN zou een ticket aanmaken en mij hier bij helpen (vorige week vrijdag beloofd), maar ik kreeg vanmorgen te horen dat er helemaal geen ticket aanvraag bij hen lag. Ik wacht nu op een nieuwe ticketaanvraag ……

Bedankt voor je bereidheid tot hulp, maar ik ben  nu onderlegd genoeg om je adviezen op te volgen.  


NIET onderlegd genoeg.


Het is geen KPN-issue, maar een MS-issue @FJJSE , daar kun je terecht voor vragen en mogelijke oplossingen.

 


MS is 3,5 uur bezig geweest ……… en verwijst mij door naar de KPN.


Hallo @FJJSE 

 

Heb je 1 of 2 problemen met outlook?
Eerst schrijf je over een wachtwoord voor een outlook gegevensbestand en later dat het om inloggegevens van een oud account gaat.
Indien 2 problemen, gaat het dan over hetzelfde account?

Hoeveel mailaccounts staan er in je outlook ingesteld?
Ik neem aan dat er ook een ander KPN? mailaccount is ingesteld naast dat oude hetnet account?

Wat heeft Microsoft eigenlijk gedaan in die 3,5 uur en waarom lukte het hen niet om een oud account te verwijderen?


 


Reageer