Skip to main content

De mail op de ipad doet het niet meer. Ik heb de accounts verwijderd en weer opnieuw aangemaakt. Ik krijg echter steeds het bericht dat ik geen wachtwoord heb ingevuld, maar dat heb ik wel? Wat nu?

Beste ​@mgret , van Appleproducten heb ik geen verstand, maar hieronder een link om email op jouw apparaat in te kunnen stellen:

https://www.kpn.com/service/ugs/instellen-e-mail-laptop-pc

Succes.

Probleem is inmiddels weer opgelost.

Hoi ​@mgret , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Probleem is inmiddels weer opgelost.

Fijn om te lezen en ook bedankt dat je dat hier nog even met ons hebt gedeeld! Is het je zelf gelukt om dit probleem te verhelpen of heb je het opgelost aan de hand van bovenstaande informatie (zie de post van ​@JanD)?

​@Jan van KPN en ​@JanD . Deels door de link. Maar dat had ik al wel geprobeerd. Uiteindelijk stond bij mij altijd de imap en niet de pop vermeld. Dat heeft altijd goed gewerkt maar nu plotseling niet meer. Toen ik dat veranderde ging het wel weer goed. Het rare was wel dat ik plotseling heel veel oude mails binnenkreeg. Dus er zit blijkbaar wel een verschil in.

​@Jan van KPN wat me nu wel opvalt dat de mail op de ipad nu niet meer gekoppeld is aan mijn telefoon en laptop? Als ik op de telefoon de mail gelezen heb wordt dit niet aangepast op de ipad?

Reageer