wie kan mij helpen met de instellingen voor mijn Lijbrandt mail op mijn tablet, heeeft altijd gewerkt en naeen crash moest ik hem opnieuw inst .ben nu al tweedagen bezig ebn heb alles algehad
lijnbrandt mail werkt niet meer op tablet ( welke instellingen zijn er nog mogelijk/
Bladzijde 1 / 1
alle instellingen van internet gevonden zijn niet van toepassing
ik ben er uit ,ik heb net zolang zitten gochelen tot het iets ging doen dit is de oplossing!!!
email adres is :::Lijbrandt.nl
naam is ; kpnmail.nl
inkomende serv is; telfortglasvezel .nl
SSI
993
uitgaande serv kpnmail.nl
TLS
587
naam en kpnmail.nl
wachtwoord ………..
hopende dat je er meerdere mee kunt helpen..
Nogmaals mijn dank is groot
Mvgr WMR
Fijn dat je het werkend hebt gekregen @wouter martinus
Erg vreemd dat het op je tablet niet werkt met de standaard instellingen, welke tablet heb je eigenlijk? In outlook werkt het prima met de standaard instellingen:
@huistijger , wat is er niet goed aan KPN e-mailadres, daar worden alle maildomeinen van KPN mee bedoeld, dus lijbrandt, kpnmail, telfort, planet, hetnet enz.
Het staat ook zo vermeld op de website, zie de eerste link in mijn eerste reactie.
mijn tablets zijn samsung Tab A en een Tab8 SM-X200
gisteren werkte alles naar behoren,vanochtend opnieuw geprobeerd,
dacht dat het niet werkte maar het duurt enige tijd voor hij binnen kwam
werkt dus toch met deze instellingen
alle mailadressen komen binnen / versturen.
Mvgr WMR
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.