welke instellingen moet in gebruiken om mijn telfort mailaccount te laten werken in de mail app van windows 11. het werkt niet met de oude instellingen van telfort nog met de instellingen van kpn.
instellingen telfort inkomende mail pop3.telfort.nl uitgaande mail smtp.telfort.nl
bij kpn heb ik deze gebruikt: inkomende server imap.kpnmail.nl:993.1 en uitgaand smtp.kpnmail.nl587.0
deze had ik al gezien en geprobeerd maar dit werkt niet. ook met deze instellingen kan ik geen mail ontvangen nog verzenden in de app mail van windows 11
A
Anonymous
0 reacties
19 januari 2023
Vul je wel het volledige email adres in bij gebruikersnaam?
Plaats anders eens afbeeldingen van de instellingen (wel even je eigen gegevens wegpoetsen).
Je gebruikt nu Accounttype POP3 en de instellingen voor IMAP, dat gaat niet werken.
Je moet dus of het accounttype wijzigen naar IMAP (dat is normaal de beste optie, dan blijft je mail op de KPN servers staan) of de POP3 instellingen gebruiken.
Inkomende server: imap.kpnmail.nl SSL aanvinken en poort 993 invullen.
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen.
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen.
Uitgaande server: smtp.kpnmail.nl TLS (of SSL voor oudere apparaten) aanvinken en poort 587 invullen.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.