Skip to main content
Vraag

Hoe verander ik de regelafstand in KPN Tekst (webmail)

• June 22, 2025
  • 5 reacties
  • 57 keer bekeken

Over de tekst bij mijn KPNMail: Ineens zijn de regelafstanden heel groot en dat KRIJG IK NIET VERANDERD, ik kan nergens iets vinden. Eerst was het wel normaal, maar nu ineens niet meer. Hoe kan dat ineens veranderen en hoe kan ik dat terug veranderen! Ik vind trouwens dat er heel weinig uitleg is over de werking van de KPNTekst. Stukje bij beetje vind ik af en toe wat aan informatie, maar allemaal heel beperkt, onduidelijk, beknopt. Toch vind ik het wel prettig om te gebruiken, omdat het direkt opslaat en niet voor anderen toegankelijk is. Ik heb nu wel ontdekt hoe je kunt instellen dat regels met een hoofdletter beginnen, een nadeel vond ik dat ten opzichte van Word dat dat niet zo was. Maar die regelafstand veranderen, toch een basisfunktie, is nergens te vinden. Ik gebruik het vooral om te proberen teksten die ik onderweg bijvoorbeeld in de trein typ op mijn tablet (daar kan ik buiten geen internetverbinding mee krijgen) over te zetten van Manuar of Samsung Notes naar KPNTekst, want dat is een soort verbinding tussen die apps die ik buiten gebruik om teksten op te schrijven (eerst ging het via Samsung Notes, nu alleen via de tekstfunktie van spraakapp Manuar, dan het toetsenbordje halen en daarop zit heel diep verborgen een funktie knippen/kopieren/plakken en daarmee probeer ik het dan via KPNMail op mijn grote pc te krijgen, anders gaat dat niet. Het gaan heel moeizaam allemaal. Vroeger had ik '’gewoon'’ een Acertje als tablet en daar kon ik gewoon Windows op krijgen, die ik nu heb is een Android en daarop, zo is uitgebreid onderzocht bij Media Markt, is het niet mogelijk buiten of elders internet te krijgen, en het valt mij op dat vroeger overal een wifi-aansluiting was maar nu haast nergens meer of met heel veel moeite, en zeker niet meer in de bus of trein. 

Bedankt voor jullie reaktie!

h.g. frits

5 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • June 22, 2025

Verwijder je e-mailadres uit je bericht ​@wachtwoordfu. Je bent hier op een openbaar forum.

Ik heb je bericht voor de zekerheid gemeld aan de Moderators! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 22, 2025

Hoe moet ik dat doen? En moet ik dan een ander wachtwoord bedenken?

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • June 22, 2025

@wachtwoordfu Klik rechtsonder in het bericht op de 3 groene puntjes! Kies voor Bewerk. Het bericht kun je vervolgens aanpassen. Nee, je hoeft geen ander wachtwoord te bedenken. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 22, 2025

Hmm. Je kunt je tablet buiten de deur verbinden met de Hotspot van je smartphone. En/of de NS wifi.

Waarom bij het omzetten van Samsung notes de regel afstand groter is kan ik je niet bij helpen. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 22, 2025

Beste ​@wachtwoordfu als je een mail schrijft, kun je onderaan de mail de tekst aanpassen.