Skip to main content
Vraag

Hoe verander ik mijn wachtwoord voor mijn concepts.nl mail adres?

• April 2, 2026
  • 8 reacties
  • 26 keer bekeken

Ik kan mijn wachtwoord niet wijzigen van mijn concepts.nl mail.

Is overgenomen door telfort en daarna door kpn.sinsdien kan ik mijn wachtwoord niet meer wijzigen. Hebben jullie hier een oplossing voor?

8 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 2, 2026

Hoi ​@Rod46 , je hebt in het KPN webmailbeheer (https://email.kpn.com) een overzicht van je mailboxen en de daarbij behorende inlogs:

Als je op een van die accounts klikt, kan je het wachtwoord wijzigen en ook meteen zien welke emailadressen eraan gekoppeld zijn. Zoals je in het screenshot ziet, worden overgezette accounts van eerdere provoders er ook in getoond.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 2, 2026

Bedankt voor je reactie ik heb alleen geen kpn mail adres. Is er ook een andere manier?

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 2, 2026

Bedankt voor je reactie ik heb alleen geen kpn mail adres. Is er ook een andere manier?

Dat maakt niet uit. Je kan in het KPN webmailbeheer met je KPN abonnementsgegevens inloggen. Daar zie je dan sowieso welke accounts je hebt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 2, 2026

Maar ik heb geen kpn abonnement. Heb al 35jaar een gratis concepts.nl mail adres en dat is in beheer van kpn nu. Dat maakt het nu zo lastig.

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 2, 2026

Aha, dat is wel een belangrijk gegeven, was me niet duidelijk 😊 Ik denk dat je dan even moet afwachten wanneer een KPN-mod hier meeleest.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 2, 2026

Dat hoop ik. Heb ze wel eens gebeld maar ze konden me toe niet helpen. Maar er moet toch een oplossing zijn neem ik aan.

Thxs voor je support

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • April 3, 2026

@Rod46 

Als je een gratis emailadres hebt, betaal je dan nog steeds voor de “telefoontikken” die je gebruikt ?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • April 5, 2026

Hi ​@Rod46, welkom allereerst bij onze community. 

Zo te zien is dit een erg oud adres dat nog bestaat terwijl je geen klant meer bij ons bent. Zou ik mee mogen kijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Het gaat mij om het e-mailadres.