Skip to main content

Ik probeer een email account te verwijderen maar loop steeds in hetzelfde cirkeltje. Ik wordt naar het kpn id gestuurd. Log ik in in mijnKPN ga ik naar email instellen en kom ik weer op diezelfde pagina dat ik in moet loggen met mijn kpn id. ????? En zo blijf ik rondjes lopen en kom ik nergens!!

Hallo @Formule 1 

 

Je kan direct met je KPN ID inloggen om je mail accounts te beheren via: https://email.kpn.com/

Je zou na inloggen een overzicht met je mail accounts moeten krijgen.


Ik krijg helaas geen overzicht. Mijn abonnement is opgezegd. Er zit dus geen actief abonnement meer achter en heb een nieuw kpn abonnement ivm verhuizing. De emails blijven nog 6 maanden actief maar zou graag wel mijn huidige email behouden. Dus moet ik eerst verwijderen en dan via mijn nieuw abonnement aanmaken. Hier kom ik er wel in. Hoe nu?


@Formule 1 

Dan moet je voorlopig niks verwijderen en vragen om dat emailaccount (of is het een emailadres ??) te laten verplaatsen naar dat nieuwe KPN abonnement. Dat verzoek kun je via dit forum doen of via de KPN klantenservice (tel. 0800 - 0402 ). Maar dan moet ook jouw nieuwe abonnement actief zijn.


Helaas nog niets opgelost. Had contact gehad met een medewerker. Volgens mij begreep hij mij niet en had hij 3 e-mail boxen aangemaakt. Vervolgens teruggebeld en alles zou overgezet worden maar zit nu nog steeds op een bevestiging te wachten die maar niet komt dus ik ben bang dat het wederom niet gelukt is. Het loopt niet echt soepel. Morgen poging nummer 3 doen. 


ik heb al meer dan een jaar geen kpn internet meer, maar mijn hetnet email account blijft maar actief, ik wil het helemaal verwijderd hebben, maar hoe?


Hallo @remco747, ik kan je daarmee helpen. Ik heb het e-mailadres voor je opgeheven. 


Jeroen, mijn email (rromijn@hetnet.nl) werkt nog steeds hoor.

Â