Skip to main content
Beantwoord

Hoe voeg ik een extra e-mailadres toe?

• March 24, 2023
  • 3 reacties
  • 91 keer bekeken

Dag. 
Ik heb een account bij kpn @xmsnet. Maar wil graag ook en @ kpnnet hebben.

Hoe realiseer ik dat.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @grtkrk ,

Hier staat de instructie: 

https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/e-mailaccount-of-adres-aanmaken-of-opheffen.htm

Je kunt e-mailadressen instellen die eindigen op:

@kpnmail.nl, @kpnplanet.nl, @planet.nl, @wxs.nl, @hetnet.nl, @freeler.nl, @snelnet.net, @on.nl, @onsbrabantnet.nl, @onsmail.nl, @onsnet.nu, @onsneteindhoven.nl, @onsnetnuenen.nl, @xs4all.nl, @telfort.nl, @tip.nl, @tiscali.nl en @tiscalimail.nl. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 24, 2023

Hallo @grtkrk ,

Hier staat de instructie: 

https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/e-mailaccount-of-adres-aanmaken-of-opheffen.htm

Je kunt e-mailadressen instellen die eindigen op:

@kpnmail.nl, @kpnplanet.nl, @planet.nl, @wxs.nl, @hetnet.nl, @freeler.nl, @snelnet.net, @on.nl, @onsbrabantnet.nl, @onsmail.nl, @onsnet.nu, @onsneteindhoven.nl, @onsnetnuenen.nl, @xs4all.nl, @telfort.nl, @tip.nl, @tiscali.nl en @tiscalimail.nl. 

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • March 24, 2023

@grtkrk 

Je kunt een nieuw emailaccount/-box alleen aanmaken met het domein …...@kpnmail.nl maar daar kun je wel een emailadres met een ander domeinnaam als een alias aanhangen, op voorwaarde dat dat domein in bezit is van de KPN.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • March 25, 2023

Hi @grtkrk, ik zie dat de community je al te hulp is geschoten, top!

Mocht het ondanks dit nog niet zijn gelukt om een mailadres aan te maken, laat je hier dan weten waar je precies tegenaan loopt zodat we je verder kunnen helpen? 🙂