Skip to main content

Mijn vader van nu 92 gebruikte voor communicatie met instanties een freeler account. Ik beheer dit account nu.

 

Nadat mijn ouders eind vorig jaar naar een verzorgingshuis zijn verhuisd heb ik de televisie en internet van kpn op hun oude adres opgezegd. 

 

Ik wil voorkomen dat het freeler account wordt geblokkeerd voordat ik alle contacten van mijn vader heb geinformeerd. 

 

Hoe doe ik dit

 

 

 

Hallo @Rien uit Gouda waarschijnlijk is het mailaccount dan ook reeds verloren gegaan.

Laat in het privédeel van je profiel je naw-gegevens achter, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN, ook de relevante gegevens van je vader, dan kan een moderator misschien nog iets voor je betekenen.

 


@Rien uit Gouda 

Als dat abonnement meer dan 6 maanden geleden is opgezegd is dat abonnement volledig opgeheven & verdwenen. Daar valt niets meer terug te halen.

Als dat abonnement nog actief is kun je vragen om dat Freeler account te laten overzetten naar jouw KPN abonnement (er van uitgaande dat je ook een KPN abonnement hebt). Dat kun je laten doen via de KPN Klantenservice (tel. 0800 - 0402 ) of via dit forum.

Als het Freeler abonnement al opgeheven is, kun je misschien nog iets ander doen. Maak een nieuw ( ….@kpnmail.nl) account aan bij jouw huidige KPN abonnement en hang daar (tijdelijk ??) dat oude Freeler emailadres als een alias aan.


Is het gelukt om het mailadres om te laten zetten @Rien uit Gouda?

Zo nee, dan kijk ik nog graag even of ik dit voor je in gang kan zetten, zou je daarvoor dan je eigen naam- en adresgegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? En ook het betreffende mailadres willen noteren in het opmerkingsveld onderaan?


Hoi Maj,

Ik heb mijn gegevens ingevuld in het profiel.

Zelf woon ik in Duitsland en zijn er geen andere KPN abonnementen meer. Het handigst zou zijn als de account langer blijft bestaan.

 

 


Ah, als er geen ander KPN abonnement is waar we hem aan kunnen hangen, zal het mailadres automatisch stopgezet worden na een poosje. Dit gaat wel om een periode van 6 maanden (vanaf de ophefdatum van het abonnement) dus in dit geval zal het mailadres nog actief blijven tot 18 juli. Ik hoop dat dit lang genoeg voor je is!


Als het mailadres toch langer nodig is, dan is een e-mail only abonnement à €7,50 per maand evt. nog een optie. Normaal moet dat bij opzeggen van het internet abonnement aangegeven worden, maar volgens onderstaand topic kan dat via afd. opzeggingen met een ‘ticket’ alsnog geregeld worden.
https://forum.kpn.com/e-mail-10/e-mail-only-aanvragen-581345?postid=1665534#post1665534