Skip to main content
Antwoord

Hoe voorkom ik dat een mail van een bekende toch in de spambox terecht komt?

• April 19, 2025
  • 4 reacties
  • 46 keer bekeken

Ik mail geregeld met mijn broer. Laatst stuurde hij een mail aan 130 adressen (waaronder dat van mij) en die mail kwam in mijn spambox terecht. Hoe kan ik regelen dat mails van mijn broer nooit in de spam belanden?

Beste antwoord door Marlon92

Hoe kan ik regelen dat mails van mijn broer nooit in de spam belanden?

Dat kan jij niet regelen. Er is geen whitelist optie ofzo.

Je broer kan beter geen mails versturen aan 130 adressen in 1 keer. Want zulke mails worden vaak als spam gezien.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • April 19, 2025

@Mebius 

Ben jij de enige die dit probleem heeft ? Is er een herkenbaar petroon ? Bijv. gebeurt dit bij alle KPN emailadressen waar hij email naar toe stuurt ?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 19, 2025

Door een bulk aan mail te versturen, kan het mail systeem dat als spam markeren ​@Mebius .

Als je buiten de bulk om mail van je broer krijgt als spam, bovenin op het opgestoken duimpje klikken, dan wordt de mail als zijnde geen spam beschouwd en verplaats naar postvak IN.

• Antwoord
  • April 19, 2025

Hoe kan ik regelen dat mails van mijn broer nooit in de spam belanden?

Dat kan jij niet regelen. Er is geen whitelist optie ofzo.

Je broer kan beter geen mails versturen aan 130 adressen in 1 keer. Want zulke mails worden vaak als spam gezien.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 19, 2025

Het ligt waarschijnlijk aan het feit dat mijn broer een bulkmail verstuurde. Ik ben er inmiddels achter dat ik dat bij de instellingen van Gmail middels een filter kan voorkomen. Bedankt alle reageerders.