Skip to main content

Ik heb geen Kpn mail meer tot mijn beschikking, en voor het op me iPad te krijgen heb ik me wachtwoord nodig. Dus bij het klikken op wachtwoord vergeten wordt er een mail naar me knp mail verzonden. Maar daar heb ik nou juist toegang toe.   Wat nu?


*Admin: topic verplaatst naar juiste board
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Kijk anders eens in webmail. Zie je daar wel jouw e-mails staan ?  


Hoi @KingMarco, welkom op het forum! 
Er zijn verschillende manieren om je wachtwoord te resetten. Als je nog wel bij je webmail kan is dat waarschijnlijk het makkelijkst.
Als je op je eigen wifi zit en je klantnummer ergens bij de hand hebt kun je via deze pagina je wachtwoord resetten.

Als je dat niet kan kun je het beste de volgende stappen doorlopen:
 

Heb je al een KPN ID waar je bij kunt? Zo nee, kan je die met een (ander) willekeurig e-mailadres aanmaken. Je kunt daar dan je thuis abonnement aan koppelen. Je kunt dit allemaal regelen via MijnKPN

Als je een KPN ID hebt met jouw thuis abonnement gekoppeld kun je via email.kpn.com jouw e-mailadressen beheren en hun wachtwoorden.

Ik wil je adviseren daar een nieuw wachtwoord in te stellen. Vervolgens zou je met je deze nieuwe email inloggegevens in moeten kunnen loggen op www.kpn.com/webmail

Als dat lukt kun je op je iPad ook het nieuwe wachtwoord instellen en zou alles in principe moeten werken!


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!