Skip to main content

Ik woon in een gebied waar Ziggo Glasvezel wordt aangelegd, en zij doen een interessant aanbod. Maar ik wil persé twee Telfort (of eigenlijk nog ouder, Wish) emailadressen houden. Hoe werkt dat met een emailonly abonnement? Ik begreep dat ik dat moet regelen voor het overzetten? En wat zijn de kosten? Ik zag 7,50, de man aan de telefoon had het over 5,00. Is dat per emailadres of totaal? 

Hallo @Marijke Stuiver even gratis bellen met 0800 0402.

Als je overstapt naar een andere provider, zorg er dan wel vóór die tijd voor dat je emailaccounts ondergebracht zijn in een mail-only-abo.

Achteraf kan dat niet meer.

 


@Marijke Stuiver Hallo Marijke,

Ziggo legt geen glasvezel aan, maar coax. Het is wel zo dat naar de wijkkasten van Ziggo glasvezel wordt aangelegd, maar de verbinding tussen de wijkkasten en de huisaansluitingen bestaat uit coaxkabel.

Als je bij een overstap je huidige KPN(Telfort/Wish)-e-mailadressen wilt behouden kan je inderdaad een E-mail Only-abonnement afsluiten. Je dient hiervoor contact op te nemen met de afdeling Opzeggingen van KPN. Daar dien je dan je huidige KPN-internetabonnement om te zetten in een E-Mail Only-abonnement. Let op: niet je huidige abonnement opzeggen, maar dus omzetten. Je KPN-internetabonnement wordt dan beëindigd, maar je behoudt je e-mailadressen. De kosten van een E-mail Only-abonnement bedragen € 7,50 per maand, en daarvoor krijg je maximaal zes e-mailaccounts met elk tien e-mailaliassen.

Succes!

Piet.

Â