Skip to main content

Ik kan het wachtwoord van mijn mail xxxxx@hetnet.nl niet wijzigen.  Ik heb verschillende opties geprobeerd maar kom er niet uit.

Bij wachtwoord wijzigen zie ik alleen @kpnmail.nl adressen staan. 2 die ik nog nooit gebruikt heb en 1 van mijn ex.

Hoe kan ik het wachtwoord wel wijzigen. Dit is vooral een probleem omdat de mail van hetnet.nl gekoppeld is aan mijn windows hotmailaccount. Daar komt elke dag de volgende melding.

We zijn niet gemachtigd om e-mail op te halen voor xxxxxx@hetnet.nl.

Accountstatus:

De laatste geslaagde synchronisatie was om 12-11-2020 11:32:03 UTC.

Als ik een mail stuur naar dat adres van hetnet.nl krijg ik het volgende bericht
 

Je bericht is niet bezorgd aan xxxxxxxx@hetnet.nl omdat het adres niet kan worden gevonden of geen e-mail kan ontvangen.

 

Ik gebruik het account niet meer maar kan het ook niet verwijderen. Mogelijk staat het vol met spam.  Maar hoe kom ik er van af. 

Kan je dat @hetnet.nl emailadres dan niet loskoppelen van jouw hotmailaccount?

Je kunt dat @hetnet.nl emailadres ook vastleggen als alias van jouw @kpnmail.nl emailadres via https://email.kpn.com.


@Visjeskat 

Heb / had je misschien 2 KPN abonnementen ?

Of heb je dat emailadres misschien in het verleden verwijderd ? Zo ja, dan kun je het gewoon weer aanmaken in MijnKPN (als een alias).


Dank voor jullie antwoorden. Het is mij echter nog niet gelukt.

 

Geprobeerd om xxx@hetnet.nl toe te voegen maar dat lukt niet. Dat gaat alleen met een kpnmail.nl account of met een domein naam. Geen idee hoe ik het als alias kan toevoegen.

ik heb maar 1 KPN abonnement

 Als ik naar mijn hotmailaccount ga kan ik niet vinden hoe ik de koppeling kan verwijderen.

Ik word er een beetje moedeloos van.


Geprobeerd om xxx@hetnet.nl toe te voegen maar dat lukt niet. Dat gaat alleen met een kpnmail.nl account of met een domein naam. Geen idee hoe ik het als alias kan toevoegen.

Open het @kpnmail.nl emailadres waar je het @hetnet.nl als alias bij vast wilt leggen door er op te klikken.

Klik op het blauwe plusje om een alias toe te voegen en geef het volledige emailadres in, dus inclusief @hetnet.nl.

Klik op het groene vinkje en vervolgens op Opslaan.


@Visjeskat 

De software wil graag dat jij een xxxx@kpnmail.nl adres aanmaakt maar daar moet je niets van aantrekken. Gewoon het GEHELE (nieuwe) emailadres in vullen (inc. "@hetnet.nl").


Hoi @Visjeskat, het klinkt inderdaad een beetje alsof het mailadres niet meer bestaat. 

Is het gelukt deze weer aan te maken met de tips van wjb en Willy22?


@hetnet.nl mailadres bestaat nog wel en ik kan nu mail verzenden vanuit dat adres. Als ik mail terugstuur gaat het via het kpnmail.nl adres (alias). 

Ik heb nog steeds het probleem in outlook dat ik de melding krijg We zijn niet gemachtigd om e-mail op te halen voor xxxxxxx@hetnet.nl

Omdat ik het mailadres al lange tijd niet meer gebruik is het misschien een idee om het mailadres volledig te verwijderen? Kan ik dat zelf?

Microsoft geeft zelf de volgende oplossing. De instellingen kan ik vinden maar niet dat er een mailadres is gekoppeld. 

Oplossing

Als u de nieuwe Mail-ervaring op Outlook.com gebruikt:

• Selecteer op de werkbalk het pictogram Instellingen en selecteer vervolgens alle Outlook-instellingen.

 

 

• Selecteer E-mail synchroniseren om uw Verbonden accounts te zien.

• Controleer de details voor het verbonden account dat niet meer werkt, en los het probleem op.

Als u de klassieke versie van Outlook.com gebruikt:

• Selecteer op de werkbalk het pictogram Instellingen > E-mail > Verbonden accounts.

 

 

• Controleer de details voor het verbonden account dat niet meer werkt, en los het probleem op.

Opmerking: als u deze meldingen niet meer wilt ontvangen, verwijdert of herstelt u het verbonden account dat niet wordt gesynchroniseerd.

Microsoft vraagt u nooit via e-mail om uw wachtwoord.


Je ziet het betreffende e-mailadres niet in jouw MijnKPN?

Staat deze dan op een ander adres gekoppeld?

Of hangt deze onder een e-mail only?

En wil je voor de zekerheid het e-mailadres eens toevoegen aan jouw forumprofiel onder persoonlijke opmerkingen? Hoor ik als je dat gedaan hebt.