Skip to main content

Hallo,

 

Ik ben overgestapt van Ziggo naar KPN. Maar hoewel ik mijn e-mail adres heb gewijzigd van @ziggo.nl naar @kpnmail.nl krijg ik toch mijn mijn factuur op mijn ziggo e-mail. Ik zie geen mogelijkheid om deze aan te passen.

Kan dit a.u.b. worden aangepast, mijn ziggo e-mail vervalt binnenkort.

 

Met vriendelijke groet

R.Molina

Ook ik kan het e-mailadres in de privacy-instellingen in Mijn Profiel van Mijn KPN niet aanpassen. Daar blijft een oud e-mailadres staan, ondanks dat ik mijn e-mailadres elders in Mijn KPN wel heb aangepast.

Piet.


Hi @Dolf125 en @P.J.M. van der Vooren! Het is belangrijk dat alle e-mails goed aankomen. 

Je kan het e-mailadres van je MijnKPN hier wijzigen. Voor het wijzigen van je contact e-mailadres wil ik aanraden toch 0800-0402 te bellen. Voor het maken van zulke wijzigingen willen we eerst graag een verificatie doen. Op die manier kan niet zomaar iedereen je gegevens wijzigen. 😉


@Dolf125 ik heb nog geen reactie van je gezien. Is het ondertussen gelukt de gegevens te wijzigen? 


Gebeld naar 0800-0402. Men zou de gegevens aanpassen, heb ook een bevestiging van de aanpassing ontvangen. Maar de zelfde dag kreeg ik weer een email op ziggo email adres.


@Bram_ Ik heb gemerkt dat een e-mailadres slechts gedeeltelijk kan worden gewijzigd in MijnKPN.

Als je het e-mailadres wijzigt in Profiel (bij Inloggegevens) wordt het e-mailadres wel aangepast bij de inloggegevens en in de Privacyinstellingen bij het KPN ID, maar niet in het blok met adres en klantnummer. Daar blijft het oude e-mailadres staan. Dat heeft tot gevolg dat communicatie vanuit KPN (factuur, nieuwsbrieven e.d.) naar dat oude e-mailadres worden gestuurd.

Het nieuwe e-mailadres werkt dan alleen bij het inloggen met KPN ID en voor dit forum.

Piet.


@P.J.M. van der Vooren het klopt dat je zelf niet alles daar kan wijzigen. Voor sommige wijzigingen moet contact met KPN worden opgenomen.

@Dolf125 dat je op dezelfde dag nog een e-mail op het oude adres krijgt is niet raar. Het duurt even voor de wijziging in alle systemen is opgenomen. Als je over 2 weken nog steeds e-mails op het oude adres krijgt laat het dan hier weten. Dan zoek ik voor je uit wat er mis is gegaan en waar. 

Omdat ik er vanuit ga dat het goed is gegaan markeer ik je reactie nu als antwoord. Als het toch niet zo blijkt te zijn laat het dan hier weten. Dan heropen ik het topic voor je. 🙂


@Bram_ Als ik het nieuwe e-mailadres bij de persoonlijke opmerkingen in mijn profiel van dit forum zet, kunnen jullie het dan voor mij in orde maken?

Piet.


@P.J.M. van der Vooren ja. Dat kan. En is geregeld. 😉

Kijk nog even goed na of je volgende factuur automatisch binnenkomt op het nieuwe e-mailadres. Ik heb ook ter bevestiging je laatste factuur opnieuw gestuurd. 

Laat je hier weten of het allemaal goed is binnengekomen? 

Fijn weekend!


 @Bram_ Ik zag in MijnKPN dat alles nu goed vermeld staat. Dus dat kan niet meer misgaan! 😉

Mocht er toch nog een probleem zijn, dan meld ik me hier weer, Bram.

Dank!

Piet.