Skip to main content

hoe wijzig ik mijn wxs wachtwoord?

 

Goedemorgen@Tjeerd1961, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het wijzigen van je wachtwoorden van e-mailadressen (hetnet, kpnmail of wxs) gaat allemaal via een centraal punt. Hier, op onze website, kan je jouw probleem vinden en ook de stappen die je dan zou moeten volgen. Belangrijk om te weten is of je nog een actief KPN abonnement (internet of e-mail) hebt en wat hiervan het klantnummer is. Dit kan je vinden op de facturen / afschrijvingen. 

Lukt dit niet? Dan kan ik nog kijken wat ik voor je kan betekenen. Dan zou ik graag het e-mailadres ontvangen. Deze kan je noteren bij persoonlijke opmerkingen in je Forum profiel


@Tjeerd1961, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of bovenstaande informatie voor jou voldoende is geweest? Zo niet, dan hoor ik het graag!


Nee nog niet. Het is erg vervelend dat ik als klant me zo in bochten moet wringen om ff een w8woord te wijzigen. 

https://youtu.be/fz6iMxizdcc

 

ken je deze nog?


Kan het dan alleen met een vaste verbinding en contractnummer?


Nee nog niet. Het is erg vervelend dat ik als klant me zo in bochten moet wringen om ff een w8woord te wijzigen.

Wat is precies het probleem? Wat bedoel je met "bochten wringen"?


Kan het dan alleen met een vaste verbinding en contractnummer?

Dat is 1 van de opties... 

 


Kan dat draadloos?


Nee nog niet. Het is erg vervelend dat ik als klant me zo in bochten moet wringen om ff een w8woord te wijzigen.

Wat is precies het probleem? Wat bedoel je met "bochten wringen"?

Omdat de servicedesk van kpn het niet weet. 


@Tjeerd1961, waar loop je precies tegenaan? Als we dat namelijk weten, dan kunnen we je verder helpen. 

Heb je nog een internet abonnement bij KPN waar het e-mailadres aan gekoppeld is, dan kan je thuis (verbonden met het KPN netwerk) inloggen met je klantnummer via https://email.kpn.com/wachtwoord . 

Heb je alleen nog een e-mail abonnement bij KPN, maar wel gekoppeld in MijnKPN (via KPN ID), dan kan je inloggen met je KPN ID via deze link om het wachtwoord aan te passen.

 


Reageer