Skip to main content

Wij hebben in ons gezin nog steeds 3 Hetnet emailadressen, waarvan we de wachtwoorden niet kunnen wijzigen. We hebben mobiel en tv en mijnKPN. Hoe kunnen we de klantnummers van die Hetnet accounts achterhalen om ze te koppelen?

@PortoVista 

Vul jouw profiel hier op het forum volledig in. Vermeld bij “Opmerkingen” de emailaccounts en de namen van emailadressen die bij dat KPN abonnement horen. Vermeld ook de laatste 4 cijfers van het IBAN nummer van het rekening nummer waar de abonnementskosten worden van afgeschreven. Als dat gebeurt is plaats dan hier een nieuwe reactie. Hopelijk heeft een moderator dan genoeg informatie om jullie te kunnen/mogen helpen.


Hi @PortoVista,

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Beste, via klantenservice hebben ze deze emailadressen toegevoegd aan mijnkan en daarmee kan ik nu de wachtwoorden zelf wijzigen. Dus opgelost. Dank en groet.


Ah heel fijn @PortoVista! Top dat het gelukt is en bedankt dat je het nog even laat weten 😊