Skip to main content

Ik wil graag dat een binnengekomen mail alleen in de desbetreffende alias staat, en niet ook nog eens in alle andere aliassen in mijn account.

Hoe doe ik dat.

Lukt niet om met kon te chatten, of ze te maien

Hallo @Flehite dan kun je van de betreffende alias beter een zelfstandig account maken.

Dat kan echter alleen met behulp van KPN, want als je de alias verwijdert om als account aan te maken, is die alias gereserveerd en alléén KPN kan dat weer vrijgeven.

Het snelste werkt dat via 0800 0402

KPN kun je niet mailen, je kut er wel mee chatten, maar dat is lastig te vinden.

Succes.

 


@Flehite Als je gebruik maakt van Thunderbird kan je door het instellen van filters e-mails alleen laten binnenkomen op een e-mailalias. Werkt hier prima.

Piet.


Bedankt voor jullie tips.

Eens kijken of het lukt.


Een e-mail box inclusief alle aliassen is één box. Net als je brievenbus thuis waar (mogelijk) ook voor meerdere personen post komt.

Een kpn medewerker kan helpen om het alias te verwijderen en als losse box in te stellen. Dit omdat zodra je de alias verwijderd het adres eerst 3 maanden in quarantaine gaat; een moderator kan dat er dan uithalen opdat je er een box mee kunt aanmaken. Je kunt tot 6 boxen hebben, maar daaronder in elke box nog 10 aliassen.


Bedankt voor jullie tips.

Eens kijken of het lukt.

Hi! Is het gelukt inmiddels?