Beste KPN graag wil ik van mijn webspace(FTP server) gebruikmaken.
Ik begrijp dat dit door KPN moet worden geactiveerd.
met vriendelijke groet
Beste KPN graag wil ik van mijn webspace(FTP server) gebruikmaken.
Ik begrijp dat dit door KPN moet worden geactiveerd.
met vriendelijke groet
Hallo
bedankt JanD
wel jammer van KPN dat ze dit niet meer ondersteunen.
Groeten Deltaflyer
Hallo
Een jaar geleden kon het nog zie ik.Ik kan ook nergens vinden dat kpn hiermee gestopt is.Dus vul je forumprofiel in en wie weet .Alleen moderators zien de prive gegevens(
Want wie niet waagt wie niet wint:)
Maar de 100% geef ik niet.
Hi
Het antwoord van
omdat ik pas bij KPN ben heb ik geen eigen homepage kunnen aanmaken klant sinds 9-2021.
zeer spijtig dat dit niet meer wordt aangeboden en zit je gauw op kosten bij een webspace aanbieder.
als KPN besluit dit een onderdeel te maken van het internet abonnement eventueel met extra kosten.
wil ik mij hier graag voor aanmelden.
Andere aanbieders doen dat voor 4 of 5 euro per maand ofzo. Misschien zelfs nog goedkoper. Inclusief eigen domein en mail. Daar kan KPN nooit tegen op concurrenten. Zakelijk is KPN er grotendeels ook mee gestopt. Anderen zijn beter en goedkoper.
Hallo
En zo zijn er wel meer hostingproviders.
Hoi
maar aangezien ik de homepage gebruikte voor een klein privé motorclubje van ons bedrijf waar we de ritten op aankondigen en de foto`s van de rit via een link waren te benaderen.
dit is natuurlijk op non profit basis..
het is voor mij alleen een hoge kostenpost om dit voor ons clubje te bekostigen.
toch bedankt voor de informatie.
groeten van Deltaflyer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.