Skip to main content

Beste KPN graag wil ik van mijn webspace(FTP server) gebruikmaken.

Ik begrijp dat dit door KPN moet worden geactiveerd.

met vriendelijke groet 

Hallo @Deltaflyer , KPN is gestopt met het aanbieden van eigen webruimte voor consumenten. Je kunt nu zelf een andere hostingprovider opzoeken.

 


bedankt JanD

wel jammer van KPN dat ze dit niet meer ondersteunen.

Groeten Deltaflyer


Hallo @Deltaflyer ,

Een jaar geleden kon het nog zie ik.Ik kan ook nergens vinden dat kpn hiermee gestopt is.Dus vul je forumprofiel in en wie weet:stuck_out_tongue_winking_eye: .Alleen moderators zien de prive gegevens( @Alex_P , @Marcia_ , @Jeroen_dB etc)

Want wie niet waagt wie niet wint:)

Maar de 100% geef ik niet.


Hi @Deltaflyer, welkom op het forum, leuk dat je hier actief bent!

Het antwoord van @JanD is inderdaad juist. Sinds 11-11-2020 bieden we dit niet meer aan. Heb je al een eigen homepage, dan kun je deze nog wel gebruiken. Een nieuwe aanmaken kan echter niet meer.


@Jose_  bedankt voor de informatie

omdat ik pas bij KPN ben heb ik geen eigen homepage kunnen aanmaken klant sinds 9-2021.

zeer spijtig dat dit niet meer wordt aangeboden en zit je gauw op kosten bij een webspace aanbieder.

als KPN besluit dit een onderdeel te maken van het internet abonnement eventueel met extra kosten.

wil ik mij hier graag voor aanmelden.


Andere aanbieders doen dat voor 4 of 5 euro per maand ofzo. Misschien zelfs nog goedkoper. Inclusief eigen domein en mail. Daar kan KPN nooit tegen op concurrenten. Zakelijk is KPN er grotendeels ook mee gestopt. Anderen zijn beter en goedkoper.


Hallo @Deltaflyer Strato biedt goedkoop diensten aan die jij graag wilt, zie onderstaande link:

https://www.strato.nl/

En zo zijn er wel meer hostingproviders.

 


Hoi @JanD natuurlijk heb ik al naar verschillende aanbieders van deze diensten zitten kijken.

maar aangezien ik de homepage gebruikte voor een klein privé motorclubje van ons bedrijf waar we de ritten op aankondigen en de foto`s van de rit via een link waren te benaderen.

dit is natuurlijk op non profit basis..

@Nick83 ik ben mij daar wel degelijk van bewust dat een dergelijke service als een web server onderhoud en Mb ruimte benodigd heeft per aangemelde klant.

het is voor mij alleen een hoge kostenpost om dit voor ons clubje te bekostigen.

toch bedankt voor de informatie.

groeten van Deltaflyer