Skip to main content

Hallo,

Ik kan mijn homepage (http://home.kpn.nl/vos00546) sinds een paar dagen niet meer uploaden via mijn Cuteftp.

Contact maken lukt, links zie ik al mijn mappen,

rechts staat de map van Global en van mijn homepage : http://home.kpn.nl/vos00546 in het lichtblauw.

Als  ik mijn link click komt er : Unable to login.
This is usually due to an incorrect username or password. Please check both for accuracy including whether or not Caps Lock is accidently enabled. If this error persists, check with your system administrator or hosting provider.

Als ik op Global click, komen daar wel allerlei mappen.

Volgens KPN, die ik gebeld heb, werkt alles gewoon.

Wie heeft raad?

Vriendelijke groet, Maria

Ik ken Cuteftp niet. Gebruik zelf de Filezilla client (gratis). Probeer het daar anders ook eens mee.


Dank je wel voor je tip


Ik heb gewoon een storing met de server van KPN, ik kan niet uploaden.

 


Heeft u er misschien een paar foto's op staan? Het kan zo zijn dat de ruimte vol is. Het is maar 50 mb. Dat is zo vol. Dus probeer eens een groot bestand (tijdenlijk) te verwijderen. Lukt dat?

En ik zie heel veel tekst. Ook met heel veel tekst kun je 50 mb vol krijgen :grin:


@mariavosblekemo 

Hier werkt alles normaal, net nog even uitgeprobeerd. Mogelijk toch iets anders aan de hand. Ik adviseer alle inloggegevens nog eens opnieuw invoeren. Heb je inmiddels Filezilla geprobeerd?


Hallo Nick,

ik heb geen (goede) verbinding met mijn kpnserver,

ik kan niet uploaden, dus ook niets eraf halen.


Hallo Slimmerik,

Kun je me aub verder helpen,

Ik ga Filezilla nu uitproberen

wat moet ik invoeren bij Host? KPN

gebruikersnaam ?


Bij gebruiker je primaire emailadres, dus geen alias of 2e emailadres. Het adres waar je oorspronkelijk bij KPN of voorgangers bent aangemeld.


Gelukt !! Dank je wel, dank je wel.

Computer is leuk, maar het moet het wel “gewoon” doen.

Nogmaals dank voor je hulp. Ik kan weer verder.

Vriendelijke groet, Maria


O, ik ben er nog niet merk ik. 

Als ik mijn bestand heb geselecteerd om te uploaden…..

hoe krijg ik dat dan voor elkaar, 

ik zoek een knop oid


Toch gelukt !!:blush: