Skip to main content

BesteĀ 

Ik ben nu enkele malen mee verhuist van ISP ooit begonnen bij lijbrandt en via telfort bij de kpn terecht gekomen .Allemaal geen probleem hoor alleen Nu zou ik ook graag eens van de oude mailadressen af komen en gewoon een hoofd mail adres krijgen via de kpn Ik heb wel een mail adres aan kunnen maken als alias maar ik moet nu nog steeds alles instellen via mijn oude telfort instellingen Is dit ook te regelen ?

Natuurlijk zou ik in de overgang dan ook graag wel de oude mails ontvangenĀ 

Met vriendelijke groeten AJW HĀ 

@ConamaĀ :

Ben je al overgezet naar de KPN ? Als je inlogt bij Telfort, wordt je dan doorgestuurd naar de KPN ? Dat is het teken dat je overgezet bent.

Maak een (nieuw) KPN ID aan en zorg ervoor dat jouw producten aan dat KPN ID gekoppeld worden. Maak een nieuwe emailboxĀ aan met alleen een KPN mailadres/alias. (Ik hoop dat dat mogelijk is bij jouw abonnement. Bij sommige KPN abonnementen kun je maximaal 5 mailboxen aanmaken).

Vertel iedereen dat zij hun email voortaan naar een ander emailadres moeten sturen. (denk: emails, adresboek & contactenlijst). Controleer regelmatig de oude mailbox op emails van mensen die nog een adreswijziging moeten krijgen.

Maak bij die oude mailbox ook een afwezigheidsmelding aan (webmail). Scrijf daarin dat dit emailadres binnenkort wordtĀ  opgeheven en dat zij hun mail naar een ander adres moeten sturen.


Hallo Willy eaĀ 

Als ik inlog op de webmail dan kom ik bij de kpn terecht

Mailboxen kan ik aanmaken via mijn kpnĀ 

Maar deze willenĀ  niet werken via imap.kpnmail.nl of pop3.kpnmail.nl vandaar mijn eerdere vraag dusĀ 

Ā 

Ā 


@ConamaĀ :

Krijg je wel toegang tot alleĀ mailboxen bij de webmail (elk met een apart wachtwoord en gebruikersnaam) ? En lukt het om vanuit elke mailbox email te versturen en te ontvangen naar jezelf (bijv. van/naar al jouw andere mailboxen) ? Zo ja, dan zou ik de fout bij het emailprogramma/-app zoeken. Controleer dan de instellingen in het emailprogramma.


Welkom bij ons op het forum @Conama. Als jouw abonnement naar ons is gemigreerd van Telfort, dan zijn het abonnement, de e-mailadressen en de voorwaarden behouden gebleven zoals ze waren. Je kunt dezelfde e-mailinstellingen blijven gebruiken als voorheen, voor de zekerheid kan je de stappen op deze pagina gebruiken om de instellingen te controleren:Ā E-mail instellen.


Het is opgelost via een andere weg maar voor nu werkt het weerĀ 

In ieder geval hartelijk dankĀ 

Ā 


Goed om te lezen dat het nu werkt @Conama! Hoe heb je het nu opgelost? Mogelijk kunnen anderen die tegen hetzelfde aanlopen daar ook mee geholpen wordenĀ :slight_smile: