Ik heb per ongeluk net mijn kpn hoofd email adres verwijderd. Hoe kan ik deze weer activeren
Dan moet je aan de KPN vragen om de zogenaamde “reservering” van dat emailaccount af te halen. Dat kan via de KPN klantenservice (tel. 0800 - 0402 ) of via dit forum. Daarna kun je dat emailaccount weer aanmaken.
Hi
Heb je al telefonisch contact gehad zoals Willy noemde? Op je forumprofiel zie ik nog geen gegevens staan, daardoor kan ik er nog niet meer over zeggen.
het gaat om het email adres ****
Admin: adres verborgen i.v.m. privacy
Hallo
Hier in jouw reactie kan iedereen het zien, haal het daarom nog snel weg via de drie puntjes rechtsonder je bericht en dan ‘Bewerk'. Dat kan tot 1 uur na plaatsing.
We hebben je e-mailadres inderdaad naar je profiel verplaatst
Met alleen het e-mailadres kan ik alleen nog niets, ik heb de rest van de gegevens van het abonnement (postcode, huisnummer etc) ook nodig. Kan je die daar nog toevoegen? Op je profiel, niet in een reactie dus.
Heb een dame aan de lijn gehad die mij na enige tijd mededeelde dat alles gereset was en ik opnieuw een email adres kon aanmaken. Deze ontvangt nog steeds echter geen mails. Mijn gegevens staan nu wel in mijn profiel. Hopelijk kunnen jullie er wat mee.
Groet, Rob
Dank je voor de gegevens
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.