Skip to main content

Ik heb per ongeluk net mijn kpn hoofd email adres verwijderd. Hoe kan ik deze weer activeren

@jrwollie 

Dan moet je aan de KPN vragen om de zogenaamde “reservering” van dat emailaccount af te halen. Dat kan via de KPN klantenservice (tel. 0800 - 0402 ) of via dit forum. Daarna kun je dat emailaccount weer aanmaken.


Hi @jrwollie, welkom bij ons op het forum. Als een e-mailadres is verwijderd komt er eerst enkele maanden een reservering op te staan inderdaad. Dat is om te voorkomen dat iemand anders jouw adres aanmaakt en privacygevoelige informatie van jou ontvangt.

Heb je al telefonisch contact gehad zoals Willy noemde? Op je forumprofiel zie ik nog geen gegevens staan, daardoor kan ik er nog niet meer over zeggen.


het gaat om het email adres     ****

 

Admin: adres verborgen i.v.m. privacy


Hallo @jrwollie , Jasper vroeg om je gegevens in je forumprofiel te zetten. Daar is het alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers. Zet het e-mailadres in "Persoonlijke opmerkingen".

Hier in jouw reactie kan iedereen het zien, haal het daarom nog snel weg via de drie puntjes rechtsonder je bericht en dan ‘Bewerk'. Dat kan tot 1 uur na plaatsing.


We hebben je e-mailadres inderdaad naar je profiel verplaatst @jrwollie, in verband met privacy is het belangrijk om privégegevens nooit openbaar op internet te plaatsen.

Met alleen het e-mailadres kan ik alleen nog niets, ik heb de rest van de gegevens van het abonnement (postcode, huisnummer etc) ook nodig. Kan je die daar nog toevoegen? Op je profiel, niet in een reactie dus.


Heb een dame aan de lijn gehad die mij na enige tijd mededeelde dat alles gereset was en ik opnieuw een email adres kon aanmaken. Deze ontvangt nog steeds echter geen mails. Mijn gegevens staan nu wel in mijn profiel. Hopelijk kunnen jullie er wat mee. 

Groet, Rob


Dank je voor de gegevens @jrwollie. De reservering van het e-mailadres is zo te zien opgeheven je kunt het e-mailadres weer aanmaken. Dat is zo te zien nog niet gedaan, zou je dat eerst kunnen doen: Nieuw e-mailadres maken?