Skip to main content

Mail al jaren met een familielid met een hotmailaccount, maar sinds een paar weken denkt het spamfilter dat het spam is. Heb meerdere keren aangegeven dat het geen spam is maar zonder resultaat. Kan dit verholpen worden?

 

Wat vreemd dat het e-mailadres van jouw familielid ineens als spam gezien wordt, @500W! Mogelijk is het e-mailadres van jouw familielid door derden gebruikt voor het verspreiden van spam. We markeren e-mail afkomstig van een random hotmailadres niet zomaar als spam, hier ligt vaak wat aan ten grondslag. Het beste wat jij kunt doen, is de e-mails van jouw familielid blijven markeren als geen spam. Daarnaast zou ik jouw familielid ook willen aanraden om zijn/haar wachtwoord te wijzigen.


Bedankt voor je antwoord Denise.

Zou het kunnen dat als iemand smiley`s gebruikt dat het spamfilter daar dan strafpunten voor geeft?
Vandaag kreeg ik de mail van deze afzender gelukkig weer in de inbox. Helaas wel bij de nieuwsbrieven. Hopelijk gaat het de komende tijd weer zoals het hoort.


Zou het kunnen dat als iemand smiley`s gebruikt dat het spamfilter daar dan strafpunten voor geeft?
Vandaag kreeg ik de mail van deze afzender gelukkig weer in de inbox. Helaas wel bij de nieuwsbrieven. Hopelijk gaat het de komende tijd weer zoals het hoort.

Het gebruik van smiley's zou niet moeten leiden tot het markeren als spam. Ik wil je adviseren om de e-mails van deze persoon te blijven verslepen naar de juiste map, daar leert het spamfilter weer van.