Skip to main content

Mijn emails komen niet meer binnen en kan niets meer verzenden via de wifi van kpn. Heb 2 exenders-wifis. 

 

De instellingen van hotmail staan goed op de telefoons want als ik de wifi uitzet doen ze het wel perfect.

probleem ligt dus echt bij kpn, graag een oplossing want heb nou al 2 avonden aan de lijn gehangen en niemand weet er iets vanaf, terwijl er toch genoeg meldingen online van zijn.

 

 

 

Hallo @MaverickFEAR 

 

Als je het via https://outlook.live.com/owa/?nlp=1 probeert, kan je dan wel inloggen met je hotmail e-mailadres via WiFi?

 

Gebruik je ook de mailserver instellingen zoals vermeld op deze pagina: https://support.microsoft.com/nl-nl/office/pop-imap-en-smtp-instellingen-8361e398-8af4-4e97-b147-6c6c4ac95353

 

Email provider

IMAP-instellingen

POP-instellingen

SMTP-instellingen

Microsoft 365

Outlook

Hotmail

Live.com

Server: outlook.office365.com

Poort: 993

Versleuteling: SSL/TLS

Server: outlook.office365.com

Poort: 995

Versleuteling: SSL/TLS

Server: smtp.office365.com

Poort: 587

Versleuteling: STARTTLS


Beste ik heb die onderste instellingen en via de bovenste link doet hij het wel. Maar het probleem zit dus in de gmail app waar ik hotmail op wil binnen laten komen?


Hallo @MaverickFEAR 

 

Het probleem zou in de app kunnen zitten maar het zou ook iets met IPv6 te maken kunnen hebben, via 4G gebruik je waarschijnlijk alleen een IPv4 IP adres.

Je kan de outlook app proberen, misschien dat die wel connectie krijg via WiFi.


via de outlook app doet hij het wel. maar gmail app vind ik fijner werken. enig idee hoe ik die aan de praat zou kunnen krijgen?


via de outlook app doet hij het wel. maar gmail app vind ik fijner werken. enig idee hoe ik die aan de praat zou kunnen krijgen?

Hallo @MaverickFEAR je kunt de hotmail ook onderbrengen in de webmail, werkt perfect.

 


via de outlook app doet hij het wel. maar gmail app vind ik fijner werken. enig idee hoe ik die aan de praat zou kunnen krijgen?

Heb je dit probleem sinds de laatste Gmail app update van 21 juni (Android) of 13 juni (iPhone)?

Het zou dan door die update kunnen komen, meestal wordt het dan weer opgelost met de volgende update, eerder is er ook een soortgelijk probleem geweest met de Gmail app.

 


@MaverickFEAR Welkom op het forum. 

Wat lastig dat het niet lukt om te mailen via gmail. Je geeft aan dat het via Outlook wel lukt. 

Lukte het eerder wel om via gmail te mailen? 

Zo ja, klopt het dan wat @GeSp zegt? Dat je hier last van hebt sinds de update?