Skip to main content

Ik probeer in een oud 12move mail adres te komen maar weet het ww niet meer. 

Het lukt niet om een herstel uit te voeren of nieuw ww aan te maken. Wie kan mij helpen?

 

@mandyBor , oei, dat is wel heel lang geleden, of zijn de 12move adressen functioneel gebleven? Ik was lid, ik denk half jaren 90. Na overname door KPN ben ik overgestapt naar XS4ALL. Ik kan je niet helpen, mogelijk weet een ander forumlid of een moderator raad.


Helaas zijn ze niet meer actief. Ik heb dit mail adres ooit gebruikt om account herstel bij mijn ouders in te voeren.... tja die lopen nu vast en ik kan ze ook niet helpen als ik niet in mijn oude mail kom. 


Helaas zijn ze niet meer actief. Ik heb dit mail adres ooit gebruikt om account herstel bij mijn ouders in te voeren.... tja die lopen nu vast en ik kan ze ook niet helpen als ik niet in mijn oude mail kom. 

https://forum.kpn.com/e-mail-10/toegang-tot-oud-12move-mailadres-522298

Misschien heb je hier nog iets aan.


Bent u nog wel KPN klant? Heeft u het emailadres al eens opnieuw proberen aan te maken? Als het adres lang geleden al vervallen is, dan kan dat namelijk. 

 


Hoi @mandyBor, welkom bij ons op het forum. De actieve 12move e-mailadressen zijn meegekomen van Telfort naar KPN. Als het adres nog bestond zal het nog steeds moeten bestaan dus. Wel zijn er ook 12move mailadressen gedeactiveerd als ze lang niet actief zijn geweest.

Heb je een Thuis aansluiting van KPN (of oud-Telfort) waar het e-mailadres bij hoort? Als dat zo is kan je het wachtwoord van het e-mailadres wijzigen via MijnKPN. Lukt dat?

Als dat niet lukt kan je jouw forumprofiel volledig invullen met aanvullend het bewuste 12move adres bij 'Persoonlijke opmerkingen’. Daarna kan je dan een seintje geven,