Skip to main content

Goedenavond,

Tijdens de afgelopen week heb ik mijn opa van 87 geholpen om een nieuwe computer in te stellen omdat de oude computer onherstelbaar gescrasht is. Bij dat proces heb ik vrijwel alles kunnen regelen (herstellen van de gegevens op de oude harde schijf en het overzetten en inrichten van de nieuwe computer) op het onderdeel e-mail na. Mijn opa gebruikt namelijk nog steeds een hetnet.nl account dat wanneer het, met het laatst bekende wachtwoord, wordt aangesloten in het mailprogramma van Windows 10 niet blijkt te werken. De mailbox haalt dan geen e-mail op waardoor er dus een groot probleem ontstaat. 

Mijn eerste reactie was dan ook om naar MijnKPN te gaan met mijn opa zijn gegevens en de webmail te proberen maar ook daar liep ik spaak omdat het wachtwoord blijkbaar niet langer correct is. Er is ook helaas geen sprake van een reserve e-mailadres voor accountherstel dus ik zit inmiddels volledig vast. 

Mijn vraag is dan ook of KPN het oude account en e-mailadres kan herstellen omdat het aanmaken van nieuwe accounts voor mijn opa eigenlijk geen optie is. 

Alvast bedankt!

Vriendelijke groet,

Tim 

Dag @Tim161196! Welkom op ons KPN Forum. wat fijn dat je jouw opa hebt kunnen helpen met het terughalen van zijn gegevens/documenten. 
Als je bij hem thuis bent, kun je aan de hand van zijn klantnummer het wachtwoord herstellen. Check deze pagina! Heb je dit al geprobeerd? 


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!