Skip to main content
Beantwoord

icoon kpn webmail van bureaublad verwijderen

• May 23, 2021
  • 2 reacties
  • 96 keer bekeken

Daar ik dinsdag a.s. mijn p.c. weggeef aan een vriend, wil ik mijn e-mail veilig stellen.

Daarom wil ik mijn KPN webmail icoon van mijn bureaublad verwijderen, zodat mijn e-mail ontoegankelijk wordt voor mijn vriend.

Is dit juiste beslissing en hoe moet ik dat uitvoeren?

Graag uw advies

Beste antwoord door Anneke-Anna

Hoi @xpaulv, begrijp ik hieruit dat de computer niet geformatteerd wordt? 

De harde schijf wissen zodat er geen persoonlijke bestanden meer aanwezig zijn. Dus, dat is het enige juiste advies, pc formatteren en Windows er weer schoon opzetten.

Om antwoord op je vraag te geven, enkel een icoon verwijderen van het bureaublad helpt niet, daarvoor moet het gehele programma verwijderd worden onder configuratiescherm-software. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • May 23, 2021

Hoi @xpaulv, begrijp ik hieruit dat de computer niet geformatteerd wordt? 

De harde schijf wissen zodat er geen persoonlijke bestanden meer aanwezig zijn. Dus, dat is het enige juiste advies, pc formatteren en Windows er weer schoon opzetten.

Om antwoord op je vraag te geven, enkel een icoon verwijderen van het bureaublad helpt niet, daarvoor moet het gehele programma verwijderd worden onder configuratiescherm-software. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

:point_up_tone1: