Skip to main content

Goedendag,

Ik krijg af en toe mail die niet voor mij bestemd is. Ik heb 1 instantie waarvan de mail komt aangeschreven en gevraagd die andere persoon te benaderen om te zeggen dat diegene een mail adres gebruikt dat niet klopt, maar daarvan kreeg ik terug dat deze persoon zegt dat dat adres toch echt van haar is.

Hoe kan dit?

Dit verschijnsel komt wel vaker voor.

Heb het ook gehad met een email adres dat maar 1 letter verschilde met dat van iemand anders. Die persoon gaf dan telkens mijn adres op in formulieren e.d. en ik kreeg zijn emails en de persoon zelf ontving niets en bleef proberen.

Maar technisch gezien kan die andere persoon dus nooit exact hetzelfde adres hebben als jij. 

 

 


Maar het is toch ook raar als iemand erop gewezen wordt een verkeerd adres te gebruiken, vervolgens zegt dat diegene dit adres al jaren gebruikt en verder niet geinteresseerd is dit op te lossen?

Ik heb nu ook een tweede instantie aangeschreven, van wie ik mail ontvang voor die andere persoon, en hen gevraagd deze persoon te benaderen.

Kijken of er nu iets gebeurt.


Hoi@wijngaarde. bijzonder probleem dit. Als ik de andere partij zou zijn zou ik dit zeker willen oplossen. Het lijkt me een vervelende gedachte dat je mail bij iemand anders terecht komt. Goed dat jij wel de moeite onderneemt om een oplossing te vinden :slight_smile:


Is jou inmiddels wel duidelijk geworden wat het exacte e-mailadres van de andere partij is?  Zoals @Hsd aangeeft kan dit niet exact hetzelfde adres zijn. Er zal ergens een leesteken of letter anders zijn. Of heb je op basis van de mails het huisadres kunnen achterhalen? Als je het adres weet, kun je mij die dan in een privébericht sturen? Dan neem ik vanuit KPN contact op met deze klant.


Om het nog even publiekelijk af te ronden: Het is me niet gelukt telefonisch contact op te nemen dus ik heb een mail gestuurd naar de betreffende klant. Hopelijk zijn de foutief geadresseerde mails hiermee verleden tijd :slight_smile:


Reageer