Skip to main content

Iemand bij een grote organisatie kan mij geen mails zenden, zij krijgt dit bericht terug: "uw bericht is geweigerd vanwege beveiligings of beleidsinstellingen in kpnmail.nl"
Ik krijg hier dan zelf geen foutmelding van.
Zij kan wel op door mij verzonden webmail antwoorden en ze ontvangt mijn mails wel.

Goedemiddag @Amme
De organisatie kan hierover het beste contact opnemen met onze Abuse afdeling op abuse@kpn.com. Zij kunnen jullie hier het beste mee helpen!


Het is intussen opgelost, probleem zat niet bij die organisatie. Hoewel ik volgens opgave van kpn 1gb ruimte zou hebben en dat nog lang niet vol zat, bleek het probleem toch bij een bestand met een aantal fotos te liggen. nadat ik dat verwijderd had, ging het weer goed


Je hebt bij KPN 15 GB ruimte sinds een kleine 2 jaar.
Meegestuurde bestanden mogen, in totaal, niet groter zijn dan 10 MB voor zover ik kon/kan vinden.


Dank Peter, dat was het dus, te groot bestand denk ik. het geeft wel vreemde storing: het was een wat ouder bestand, niet afkomstig van die organisatie die mij geen post kon sturen. Andere verzenders konden dat wel... Maar goed, het is nu opgelost, dank voor de tip.


Helaas helaas, het probleem is toch niet opgelost, hetzelfde  speelt nu opnieuw, terwijl ik al een heleboel heb opgeschoond. Aan “te vol” kan het nu niet liggen..pfff


Goedemiddag @Amme
De organisatie kan hierover het beste contact opnemen met onze Abuse afdeling op abuse@kpn.com. Zij kunnen jullie hier het beste mee helpen!

Dit wad een heel goede tip, dank