Skip to main content

ik heb bericht gekregen dat mijn mail niet werkt en ben geweest naar de winkel om het te laten corrigeren,maar weet niet of het al gedaan is,wilt u voor mij nakijken alsjeblieft

Wat zouden ze dan gaan controleren?

En van wie was dat bericht afkomstig dat jouw mail niet meer zou werken en hoe heb je dat bericht ontvangen?


Hallo @Legy , stuur jezelf eens een mail, dan weet je het.

 


Mijn mail adres is door KPN verkeerd geschreven waardoor ik geen krijg via mijn mail en ik heb in de winkel laten corrigeren,maar krijg nog steeds geen bevestiging 


Hoi @Legy. Welkom op het KPN Forum! Heb je het contact e-mailadres in de winkel aan laten passen? Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het e-mailadres achterlaten in het KPN Forum profiel? Jouw e-mailadres kan je kwijt in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik voor je uitzoeken of het al aangepast is. 


Hoi @Legy. Welkom op het KPN Forum! Heb je het contact e-mailadres in de winkel aan laten passen? Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het e-mailadres achterlaten in het KPN Forum profiel? Jouw e-mailadres kan je kwijt in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik voor je uitzoeken of het al aangepast is. 

@Legy Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het is gelukt om jouw contact e-mailadres aan te passen. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag!