Skip to main content

Had via Telfort een internet voor planet.nl omdat ik deze wilde behouden.

Betaalde daar € 3,76 voor en dat is nu opgeheven omdat alles nu via KPN verloopt. Is over gebeld door mij.

Heb opnieuw een nota daarvoor gekregen.

Kunt u dit administratief corrigeren zodat ik geen nota daarover meer ontvang?

Dank bij voorbaat.

Oege Verhagen

@Plakje 

Het kan zijn dat je nog steeds dat “Email Only” abonnement (á  EUR 3,76) hebt en dat dat nog actief is.

 

Vul bij jouw profiel hier op het forum bij “Privé gegevens” de klantnummers in van beide abonnementen in. Maak ook goed duidelijk welk emailadres naar welk abonnement (+ klantnummer) moet worden verplaatst. Als dat gebeurt is plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator. De moderator kan uitzoeken wat er aan de hand is en de juiste actie ondernemen. Die kan dan ook een verzoek naar een KPN speciialist sturen.


Goedemorgen @Plakje, het zal hier gaan om een los E-mail Only abonnement zoals @Willy22 hierboven al aangeeft. Het is mogelijk om die e-mailadressen te verplaatsen naar het internetabonnement zodat je geen losse factuur voor jouw e-mailadres zult ontvangen. 

Vul bij jouw profiel hier op het forum beide klantnummers in van beide abonnementen in. Maak ook goed duidelijk welk emailadres je wil laten verplaatsen. Geef je mij even een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld? Dan ga ik voor je aan de slag.