Skip to main content

In februari 2023 ben ik overgestapt naar Ziggo. Vanwege de tegenvallende upload ga ik weer terug naar KPN (wegens aanpassen AV kan dat kosteloos). Nu mijn vraag: De e-mailadressen die ik eerder onder mijn kpn heb aangemaakt (..@kpnmail.nl) blijven deze actief onder het nieuwe abonnement (gaat 8 juni in)? Nu werken de e-mailadressen nog gewoon

Hoi @TonM1965 .  Ik ga dat voor je regelen.

Wat ik nodig heb is zoveel mogelijk relevante informatie.  Zou je jouw profiel zo volledig mogelijk willen invullen. En het vrije veld gebruiken om de exacte mailboxen te benoemen?

Zodra je dat gedaan hebt, geef me hier even een seintje. 

@Erwin_ gedaan!


@Erwin_ is het al gelukt?


Ik ga er NU mee bezig. Update volgt. 


Ik zit dat er momenteel een wijziging open staat in je nieuwe abonnement. Klopt dat? Gaat dat om een telefoonnummer?

 

 


Ik zit dat er momenteel een wijziging open staat in je nieuwe abonnement. Klopt dat? Gaat dat om een telefoonnummer?

 

 

@TonM1965 ??


@Erwin_ dat klopt, maar deze wijziging is doorgevoerd!


Ik heb een ticket aangemaakt voor de eerste mailbox.  Blijkbaar gaat de backoffice contact zoeken.  Mocht je donderdag nog niks gehoord of gemerkt hebben van de migratie. Laat het mij hier even weten. 


@Erwin_ ik kreeg inderdaad al een mailbericht hierover. Het is trouwens gelukt, ik zie dat de mailboxen zijn gemigreerd naar mijn “nieuwe” account. Dank voor je inspanningen!


Oh, dan heeft de backoffice gelukkig meegedacht.  Beide zijn dus gemigreerd?  


@Erwin_ klopt, beiden zijn gemigreerd!